Als wat ik nu denk echt zo is...hebben de makers deze reeks zeeeeeer goed uitgewerkt!
Wat denk ik?
PJ zegt heel duidelijk dat dit een belangrijke aflevering wordt (aan het begin van afl 6) en later bij die opdracht met de 'meet your mole' zegt hij dat je de mol kunt zien en dat je de mol recht in de ogen moet aankijken.
Toch?
Personen achter het glas; Anniek, Rick en Jon.
Bij Anniek en Rick zie je overduidelijk een shot erin zitten, dat ze naar zichzelf in de spiegel kijken terwijl ze aan het wachten zijn op de vragen! Check het allemaal zelf maar....
Bij Jon zie je niet 1x dat hij zichzelf ziet in die enkelvoudige spiegel!!! Je ziet alleen telkens shots van buitenaf! Wellicht misshien dat de kandidaten die hem mochten ondervragen
de mol nu daadwerkelijk recht in de ogen kon kijken omdat er bij Jon geeeeeeeeen enkelvoudige spiegel ertussen zat, maar gewoon glas??Dit, plus de naam Maria (waar de namen van de foto's van afgeleid word)en het religie topic, het 1 x ja en nee antwoorden op de vraag; ben jij de mol? De titanic-theorie en de regenboog-theorie...
Ik ben helemaal overtuigd...JON is de MOL!!!