Ik reageer maar even hier, ipv in het Dennis-topic.
Jon heeft nooit direct veel geld in de pot gebracht zoals Dennis en Viv.
Afgaand op de beelden en wat er gezegd werd over de ganzenbordopdracht, heeft Jon daar in z'n eentje voor het gewonnen geld gezorgd. Waarom doet hij dat als Mol, als hij merkt dat zijn teamgenoot Anniek zo ontzettend aan het 'kwallen' is dat ze het potje toch al gaan verliezen? Hun bedrag komt dan immers in de pot, dus dan kun je toch op z'n minst als Mol wel het buurland van Jordanië verkeerd gokken, zou ik denken.
En inderdaad dat autokerkhof, he...? Aan dat gewonnen bedrag hebben alle overgebleven kandidaten meegewerkt, maar het is toch vooral op Jons conto te schrijven. Anniek ervan weerhouden om het bedrag te halveren? Dan ook nog moeite doen om Dennis te vertellen waar die auto staat? Vind het zéér twijfelachtig molgedrag, als ik eerlijk ben.
En al die enveloppen die hij vindt in het donkere gebouw? What's up with that? Ja tuurlijk, het waren halve biljetten en het kon toch al nooit meer worden dan de eerste groep gevonden had, maar toch... waarom zoveel? Waarom toch niet wat enveloppen door het toilet spoelen? Gewoon, om ons een plezier te doen?
En dan ook weer in de laatste aflevering, in de supermarkt... waarom dan toch weer de rest op het juiste pad proberen te brengen v.w.b. de uitleg van de opdracht? Dan houd je toch gewoon je mond als Mol?