Dat is juist verdacht, zo zet hij andere kandidaten buiten spel!
Ooit moeten andere kandidaten toch 'buiten spel' gezet worden? Waarom moet dat per se zo laat mogelijk zijn? Bovendien kunnen ze altijd nog andermans plek vinden, als ze hun eigen hebben gevonden.
Wat veel minder waard bleek te zijn! Een goede molachtie, want hij lijkt nu een held, maar ondertussen is hij het niet!
Het geld van alle anderen bleek ook minder waard te zijn, dus alsnog was Jon de sterkste schakel. Viviënne vond trouwens erna ook érg veel enveloppen, en als de Mol voor haar was geweest, zou je denken dat er niet zo veel meer te vinden hoort te zijn.
Hoeveel kwartjes had Jon eigenlijk nog over? Het ging uiteindelijk om de kwartjes, niet om het binnenloodsen of niet.
Het ging eerst om het binnenloodsen (prioriteit dus), daarna om de kwartjes -.-
Het ging uiteindelijk om de juiste fruitsoort bij de juiste waterpijp, niet om de boodschappen doen!
Zonder boodschappen kan je geen juiste fruitsoort bij de juiste waterpijp leggen -.-
En Jon zegt zijn eigen volledige doopnaam verkeerd!
Wat speltechnisch gezien goed is voor de pot, als ik het me goed herinner. Bovendien tellen de drie vragen die Jon goed beantwoordt véél zwaarder mee, dan één vraag fout voorzeggen voor een team waarvan het geld niet wordt meegeteld.
Nou proberen vind ik eigenlijk te hoog gegrepen. Hij suggereert het één en ander, maar dringt het ook niet erg op!
Feit blijft dat je als Mol beter stil kan zijn als zoiets gezegd wordt -.-
Ik heb Anniek daar niet mee zien kloten?
Kheb ook geen idee waar dit over gaat -.- maar in deze opdracht blijkt wel weer dat Jon wél geld in de pot brengt, en Anniek niet.
Anniek geeft ook goede antwoorden en is net zoals Jon een actrice/acteur!
Jon beantwoordde de moeilijke vragen die de andere twee niet wisten (wie stond het langst op 33 in ganzenbord, na welke opdracht kon 30000 euro verdiend worden), terwijl de antwoorden op de vragen die Anniek beantwoordde triviaal waren.
Zo'n lijstje kan ik dus ook wel van Anniek maken (Ga ik nu niet meer doen)
Het punt is, dat het dit jaar zo gemonteerd is dat je van een boel kandidaten, behalve Viviënne, een boel molse en onmolse acties kan opnoemen!
Nou, je kan niet zo'n lijstje maken gebaseerd op haar acties, want haar acties zitten vol met molacties. Er zijn wel andere dingen die erg sterk tegen Anniek pleiten, dus dat is wel weer vreemd, maar die post ik daar wel -.-
Kheb eerder het idee van "het is totaal niet logisch als Anniek of Jon de Mol is", dan "mja, eigenlijk kunnen beide het nog wel goed zijn" -.- Kvind het even raar om Anniek te verdenken als om Jon te verdenken. Als Jon het is, zou ik zijn tactiek niet echt geslaagd noemen -.- Hij heeft dan duidelijk de nadruk gelegd op de held zijn en geld in de pot brengen (om minder verdacht te worden), en alsnog waren er 3 mensen die hem als hun verdachte hadden (Viviënne, Anniek en Dennis) hem vol, en had Rick hem als tweede verdachte.
Wil niet zeggen dat ik overtuigd ben dat hij het niet is. Als Jon de Mol is, complimenten voor degenen die hem vanaf de eerste afleveringen verdachten hoor, maar ik zie nog steeds niet wat de doorslaggevende redenen zijn om Jon nu te verdenken. Sterker nog, ik tel maar 1 redelijk goede reden, en dat is ook niet echt een molactie waarvan de kijker onder de indruk is (topito onderhandelen). Hij doet inderdaad wel eens goede dingen die achteraf minder waarde hebben, maar ik zie hem constant die goede dingen blijven doen (waaronder dingen die achteraf juist van grote waarde zijn), dus dat is toch niet mollen?