Auteur Topic: [Kandidaat] Rick  (gelezen 75986 keer)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick
« Reactie #40 Gepost op: 11-01-2009, 15:20:30 »
Dat is I.I. en niet Y.J. ::ohno::

Nee dat is Yvon jaspers. Als je de aflevering terug kijkt.. Zie je eerst Inge.. Dan Dennis.. Dan Yvon en dan Milouska.

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 11-01-2009, 16:03:44 »
I. I. is niet meer blond...

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #42 Gepost op: 12-01-2009, 09:53:17 »
als hij de mol is speelt hij het heel erg slim
met die tpoiti opdracht was hij net zo verantwoordelijk als Paula voor het falen van de opdracht en hij geeft haar gewoon de schuld dat haar besluit al vaststond en dat ze niet mee wou werken, datzelfde geld ook voor hem, maar doordat hij haar de schuld geeft wordt zij juist verdacht en kont hij ermee weg 8)
dat is slim van hem als hij de mol is, opdracht laten falen en een ander de schuld geven
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2009, 12:31:08 »
Precies :)

Nog even hulde aan degene die 'Er is nog geen mol' = 'R(ick) is nog geen mol' heeft ontdekt, ik hoop echt dat hij klopt, dat zo zo 'is ego de mol'-achtig zijn :D

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2009, 14:02:59 »
Wat Rick verdacht maakt voor mij is dat wanneer hij met Paula aan het onderhandelen is over dit Topito's Paula in de laatste 10 seconden(wanneer PJ aftelt van 10 naar 0)ze haar topito's omhoog houdt alsof ze ze misschien toch wilde geven, maar Rick praat gewoon die 10 seconden vol zonder dat hij Paula de kans geeft er tussen in te komen.
Daarnaast kwam het wel goed uit dat Sebastiaan in een biecht zei dat de mol ERTUSSEN zat, Precies Yvon zat tussen hem en Rick....  De R is nog geen mol, hint vind ik ook erg sterk!
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2009, 14:55:32 »
Daarnaast kwam het wel goed uit dat Sebastiaan in een biecht zei dat de mol ERTUSSEN zat, Precies Yvon zat tussen hem en Rick...

Huh, maar wat geeft dit dan voor aanwijzing dat Rick de mol is? Het zegt toch gewoon dat Yvon de mol is dan?

Nou ja :) Ik hoop iig dat Rick de mol is door de R is nog geen mol hint en omdat het me leuk lijkt :) Als hij maar niet zoals een zijn eigen molbeschrijving is (heel erg neutraal zijn).

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2009, 17:52:24 »
Ik zie het niet zo zitten in "R(ick) is nog geen mol"

Als als vaststond dat hij De Mol zou worden was hij dus wel al De Mol ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2009, 20:25:43 »
Dan was hij het pas vanaf het moment dat hij het groene scherm kreeg. Dus op het moment dat PJH dat zei was hij het nog niet.
The British are not impressed.

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2009, 21:21:48 »
Ik snap niet wat je bedoelt Daedalus.

Er zijn 2 opties:

1) Rick was allang gekozen als Mol voordat de kandidaten bij de SMS kwamen. In dat geval klopt "R(ick) is nog geen mol" niet want hij is het al wel. Dat groene scherm is slechts een formaliteit, De Mol was hij zeker al !

2) Als De Mol daadwerkelijk door de SMS gekozen is klopt het ook niet. PJ zegt tegen Anniek "Er is nog geen Mol", op dat moment kan hij nog niet weten dat de SMS Rick (eventueel) gaat kiezen, want de SMS moet dan nog kiezen ! Ook in dit geval kan het dus geen hint zijn.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2009, 21:43:42 »
Ik snap niet wat je bedoelt Daedalus.

Er zijn 2 3 opties:

1) Rick was allang gekozen als Mol voordat de kandidaten bij de SMS kwamen. In dat geval klopt "R(ick) is nog geen mol" niet want hij is het al wel. Dat groene scherm is slechts een formaliteit, De Mol was hij zeker al !

2) Als De Mol daadwerkelijk door de SMS gekozen is klopt het ook niet. PJ zegt tegen Anniek "Er is nog geen Mol", op dat moment kan hij nog niet weten dat de SMS Rick (eventueel) gaat kiezen, want de SMS moet dan nog kiezen ! Ook in dit geval kan het dus geen hint zijn.

3) De SMS wist al wie ze als mol zouden gaan kiezen maar Rick wist het zelf nog niet.

Ik geloof er ook niet in hoor, maar het is wel mogelijk

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2009, 21:48:26 »
Is dat ook wat jij bedoelde Daedalus ?

Dan nog geloof ik er niet in. Wat als hij had gezegd dat hij De Mol niet wilde zijn ? Dan kun je 'm moeilijk kiezen.

Verder vind ik het ook vreemd dat PJ tegen Anniek zei "Er is nog geen mol" maar tegen Dennis bijvoorbeeld niet. Dan krijgt Anniek dus een hint en Dennis niet ! Lijkt me oneerlijk.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2009, 21:51:20 »
ik denk dat het tegen iedereen werd gezegt maar het uit de aflevering is gehaald. Want ook alleen de eerste twee kandidaten 'moesten hun spullen inleveren' terwijl de rest dat in het echt natuurlijk ook moest.

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2009, 21:56:44 »
Gesprek loopt erg raar dan, de overgang tussen "Er is nog geen mol" en wat PJ dan tegen Dennis zegt loopt niet lekker. Kan nog iets tussen gezeten hebben natuurlijk. Het lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk. Mijn argument dat Rick misschien niet eens Mol zou willen zijn staat ook nog.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2009, 21:56:58 »
Ja, maar hij had nog geen molactie gedaan dan. Het is een cryptische omschrijving he, het is niet de absolute waarheid. Cryptisch gezien klopt het, je kan zeggen dat de mol pas de mol is als hij begint met mollen, dat was op dat moment nog niet.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2009, 22:31:05 »
Gesprek loopt erg raar dan, de overgang tussen "Er is nog geen mol" en wat PJ dan tegen Dennis zegt loopt niet lekker. Kan nog iets tussen gezeten hebben natuurlijk. Het lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk. Mijn argument dat Rick misschien niet eens Mol zou willen zijn staat ook nog.
oja, volgens mij moeten ze bij het 'aanmelden' al aangeven of ze eventueel de mol willen zijn. Je zal er maar achter komen als je daar aankomt dat er niemand de mol wilt zijn.

Offline G-root

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 13-01-2009, 22:36:07 »
Dan nog geloof ik niet dat ze de SMS naar Noord-Ierland halen voor die poppenkast als de keuze toch al vaststond (zoals ik al eerder postte in ander topic). Maar dat is een andere discussie.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #56 Gepost op: 13-01-2009, 22:58:05 »
Ja, volgens mij is Rick ook niet de mol, dus dat is alleen voor hen die dat wel denken.

Offline twente

• Forumlid
  • Leef!! Morgen is geen belofte.....
« Reactie #57 Gepost op: 13-01-2009, 23:29:59 »
Mag toch hopen dat 'ie de mol is... ::love::

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #58 Gepost op: 14-01-2009, 20:04:31 »
In het intro tijdens het voorstellen meldt Rick dat een Mol van alles goed moet kunnen, en zo ook taxi-en (sorry, toetsenbord duldt geen trema op de e ;)).... en er is erg lang een taxi in beeld tijdens Rick's intro.....

Niet mijn Mol...maar toch...
maltho thi afrio lito

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2009, 22:32:59 »
In het intro tijdens het voorstellen meldt Rick dat een Mol van alles goed moet kunnen, en zo ook taxi-en (sorry, toetsenbord duldt geen trema op de e ;)).... en er is erg lang een taxi in beeld tijdens Rick's intro.....

Niet mijn Mol...maar toch...

offtopic :

Wat is Taxi-en? Weet wel dat je bedoelt met trema. Maar is het een werkwoord ofzo?
« Laatst bewerkt op: 15-01-2009, 18:54:48 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !