Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Dat is I.I. en niet Y.J.
Daarnaast kwam het wel goed uit dat Sebastiaan in een biecht zei dat de mol ERTUSSEN zat, Precies Yvon zat tussen hem en Rick...
Ik snap niet wat je bedoelt Daedalus.Er zijn 2 3 opties:1) Rick was allang gekozen als Mol voordat de kandidaten bij de SMS kwamen. In dat geval klopt "R(ick) is nog geen mol" niet want hij is het al wel. Dat groene scherm is slechts een formaliteit, De Mol was hij zeker al !2) Als De Mol daadwerkelijk door de SMS gekozen is klopt het ook niet. PJ zegt tegen Anniek "Er is nog geen Mol", op dat moment kan hij nog niet weten dat de SMS Rick (eventueel) gaat kiezen, want de SMS moet dan nog kiezen ! Ook in dit geval kan het dus geen hint zijn.
Gesprek loopt erg raar dan, de overgang tussen "Er is nog geen mol" en wat PJ dan tegen Dennis zegt loopt niet lekker. Kan nog iets tussen gezeten hebben natuurlijk. Het lijkt me in ieder geval erg onwaarschijnlijk. Mijn argument dat Rick misschien niet eens Mol zou willen zijn staat ook nog.
In het intro tijdens het voorstellen meldt Rick dat een Mol van alles goed moet kunnen, en zo ook taxi-en (sorry, toetsenbord duldt geen trema op de e ).... en er is erg lang een taxi in beeld tijdens Rick's intro.....Niet mijn Mol...maar toch...
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
671 gasten en 2 vaste bezoekers