Auteur Topic: [Kandidaat] Rick  (gelezen 76008 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Rick
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2009, 22:37:46 »
Taxiën is wat een vliegtuig doet als hij over het vliegveld rondrijdt.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 15-01-2009, 00:28:49 »
In het intro tijdens het voorstellen meldt Rick dat een Mol van alles goed moet kunnen, en zo ook taxi-en (sorry, toetsenbord duldt geen trema op de e ;)).... en er is erg lang een taxi in beeld tijdens Rick's intro.....

Niet mijn Mol...maar toch...

Volgens mij zegt hij taxeren. Hij heeft het eerst over opletten en observeren, daarna volgens mij taxeren, wat wel een logisch woord in die reeks is. Hij spreekt het wel een beetje uit als taxien, maar dat is denk ik het gevolg van die malle Gooise R die voor geen meter rrrrrrolt.

Offline DolopdeMol

• Forumlid
  • Wat is nou een uurtje per week!?
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2009, 09:35:42 »
Ik ga extra op Rick letten vanavond...
Ik denk ook dat hij de mol is, heb op het andere topic mijn theorie al uit de doeken gedaan.
Waarschijnlijk erg over de top, maar toch...Ik zie de (mijn) logica er wel in. ::trots::
Dying is the day worth living for

Offline annebeth

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2009, 21:50:36 »
Ik vond Rick deze keer wel weer als mol gedragen. Met dat warrige uitleggen, dat lachje erbij :)

« Reactie #64 Gepost op: 16-01-2009, 01:23:50 »
Door zijn opmerking in aflevering 1 tijdens de opdracht in de loods "Dit is mijn scherm/plek, 100 procent!", valt Rick voor mij af als mol. Hij had hier heel gemakkelijk mee kunnen gaan in de verwarring die er toch al was. Door dit niet te doen zorgde hij ervoor dat de mollenstreek van sebastiaan mislukte.

Geen mol.  ;D

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #65 Gepost op: 17-01-2009, 12:21:35 »
Huh, wat doet het topic van de Mol op pagina 2?  :P
Anyway, ik denk dat Rick de Mol is. Hij leidde Sebastiaan bij het reuzenrad (die daar nog niet gestaan had) helemaal om de tuin zodat Sebastiaan Paula en Viviënne uit elkaar haalde. Veel mensen verdenken daarom Sebastiaan, en dat heeft Rick toch wel mooi voor elkaar gekregen!

Offline peking-eend

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2009, 18:38:32 »
Dit staat in het forum bij Dennis, maar zou ook heel goed bij Rick kunnen staan:

Citaat
In aflevering 2, na uitleg van het reuzenradspel meende ik een raar geluid te horen en besloot dit verder uit te zoeken. In een ander seizoen van wie is de mol werd er een geluidsfragment achterstevoren afgespeeld. Dus ik het vage fragment reversen en dit is het resultaat:

http://145.37.208.122/231206/libraries/zend/dennis_is_de_mol.mp3

Naar mijn mening wordt er duidelijk gezegd "Is de mol".
Het eerst gedeelte van het fragment is het origineel en eindigt bij het afwijkende geluidsfragment.
Dit fragment wordt daarna 2x achterstevoren en 5% vertraagt afgespeeld.

Tijdens het fragment is alleen dennis in beeld.

Mooie gevonden!
Ik hoor ook een rollende r en maak er "Rick is de mol" van.
 ::)

Offline smailie

• Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2009, 23:08:05 »
Dit staat in het forum bij Dennis, maar zou ook heel goed bij Rick kunnen staan:

Mooie gevonden!
Ik hoor ook een rollende r en maak er "Rick is de mol" van.
 ::)

Ook ik hoor hier duidelijk "Rick is de mol" al hoop ik nog steeds dat ik het verkeerd versta...

Offline Elisefan

• Forumlid
  • pffffff
« Reactie #68 Gepost op: 22-01-2009, 22:20:09 »
In de aflevering van vandaag zat de 5de van beethoven. De 5e letter van het alfabet is de E. Van Engelkes! Rick blijft mijn mol!
To the batmobile let's go!!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2009, 04:10:08 »
In de aflevering van vandaag zat de 5de van beethoven. De 5e letter van het alfabet is de E. Van Engelkes! Rick blijft mijn mol!

*Kuch* Vergezocht

Offline zijvandiv

• Forumlid
  • ik gok op Rick
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2009, 08:05:12 »
Ik zit er w.s. helemaal naast ( zoals gewoonlijk) maar ik vind sommigen het er een beetje te dik opleggen. (
Aniek, Sebastiaan, Paula) ik ga voor Rick als mol.

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2009, 01:55:05 »
Ik vond Rick wel erg dankbaar gebruik maken van Sebastiaan als molverdachte. De hele tijd: Ja, Sebastiaan, wat jij zegt klopt niet/je hebt de kaart weggegooid/we moesten naar links, jij zij rechts. Terwijl ik het idee heb: Rick is echt niet stom (anders zou ie het ook niet allemaal zo opnoemen), hij laat Sebastiaan wel lekker zijn gang gaan. Als kandidaat doe je dat toch niet? En door Sebastiaan de hele tijd als mol aan te wijzen in die opdracht, blijft hij zelf buiten schot.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #72 Gepost op: 24-01-2009, 02:23:54 »
Ik vond Rick wel erg dankbaar gebruik maken van Sebastiaan als molverdachte. De hele tijd: Ja, Sebastiaan, wat jij zegt klopt niet/je hebt de kaart weggegooid/we moesten naar links, jij zij rechts. Terwijl ik het idee heb: Rick is echt niet stom (anders zou ie het ook niet allemaal zo opnoemen), hij laat Sebastiaan wel lekker zijn gang gaan. Als kandidaat doe je dat toch niet? En door Sebastiaan de hele tijd als mol aan te wijzen in die opdracht, blijft hij zelf buiten schot.

De andere kandidaten zagen daar echter niks van...

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2009, 02:27:49 »
Dat is ook wel weer waar. Maar wij wel, de kijkers. En wie weet wat hij allemaal aan de kandidaten heeft verteld?

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #74 Gepost op: 27-01-2009, 14:03:30 »
Ook zo vaag, Jon zegt geld: dam dam dam daaaaaaam. Rick: POT! het tweede woord is POT!
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2009, 14:29:19 »
Ook zo vaag, Jon zegt geld: dam dam dam daaaaaaam. Rick: POT! het tweede woord is POT!
Dit vind ik ook erg raar. Zo raar, dat ik bijna het gevoel heb dat ze een stukje audio weggeknipt hebben. Waar haalt hij 'pot' toch in eens vandaan.

Bij de telefoon opdracht vindt ik zowel Sebas als Rick niet verdacht. Ja, ze lopen af en toe verkeerd, maar ze lopen ook erg snel weer de goede kant op. Nadat ze de eerste keer fout lopen, vraagt Sebas zich al erg snel af op ze eigenlijk wel goed zitten. Rick reageerd daar op en samen bedenken ze waar ze wel heen moeten. Een mol zou zich niet hardop afvragen of 'ie goed zit, en er ook niet op in gaan.

Daarnaast is Rick al mol af, sinds hij Dennis heeft weggestuurd in de Fabriek tijdens aflevering 2.

Offline califax

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 27-01-2009, 14:33:02 »
Daarnaast is Rick al mol af, sinds hij Dennis heeft weggestuurd in de Fabriek tijdens aflevering 21.

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #77 Gepost op: 27-01-2009, 16:10:59 »

Dit ben ik volledig met je eens, Annebeth! Goed gezien.  ::ok::

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #78 Gepost op: 28-01-2009, 14:21:40 »
Dank je :)

Rat, stel dat Rick de mol is, misschien heeft die opdracht in aflevering 1 gebruikt om een beetje goodwill te creeren? Aangezien het toch om 'negatief geld' ging? Maar het is inderdaad niet heel molachtig. Sebastiaan en Rick komen wel op tijd binnen, maar ik heb het gevoel dat ze op de een of andere manier wisten dat het de andere groepen niet gelukt was om op tijd te komen. Dan is het natuurlijk heel held-achtig om zelf wel op tijd te komen. Misschien?

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 28-01-2009, 14:43:03 »
Dank je :)

Rat, stel dat Rick de mol is, misschien heeft die opdracht in aflevering 1 gebruikt om een beetje goodwill te creeren?

Precies. Inge deed het ook met de buggyopdracht. Ze holp de kandidaten heel erg goed.. Maar wist dat daarna alles weer eruit zou gaan met de veiling.

Een mol kan niet alleen maar verdachte dingen doen.. Dat zou juist teveel opvallen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !