Hmmz, kga volledig voor Rick als Mol. Nu Froukje weg is, is hij de enige waarbij ik niet een logische verklaring kan geven waarom hij de Mol niet zou zijn, ook al heeft hij niet echt indrukwekkend veel geld uit de pot gehaald, maar tegenwoordig hoeft de Mol dat niet te doen -.-
Theorieën rondom Rick zijn ook nog vrij vaag. De "Ticket to Paradise"-theorie vind ik nog niet helemaal waterdicht, want dan zou de Mol van tevoren gekozen moeten zijn en kben er vrij zeker van dat de Mol daadwerkelijk ter plekke is gekozen. Wat ik wél denk dat goed een hint zou kunnen zijn mocht Rick de Mol zijn, is, hoe dom het ook klinkt, die meloen -.- Kvond het vrij vreemd dat de watermeloen op dat bordje een meloen werd genoemd, want er zit volgens mij een drastisch groot verschil (qua smaak, kleur, grootte, dichtheid) tussen een watermeloen en een meloen. Maargoed, het werd dus meloen genoemd. Rick wou de meloen wisselen en volgens mij is min of meer iedereen er wel achter gekomen wat je krijgt als je "meloen" wisselt.
Twee andere mogelijke hints:
- Toch dat shot van die scherpschutter tijdens die laseropdracht. Toen ik Froukje nog hoofdverdachte had, dacht ik echt dat Rick degene was achter dat scherpschutterding -.-
- Rick is als enige 'ondergronds' geweest (twee keer zelfs: scheepswerf en lasergrot), waar de Mol zich het best voelt.
In deze laatste hint geloof ik trouwens zelf ook niet, omdat de hint vorig jaar gebruikt is, en nu ook nog eens een stuk minder sterk is, maar misschien dat iemand iets aan kan vullen.