Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Het scheelde niet veel of ik had me nu voor mijn kop geslagen dat ik naar Sebastiaan geswitched was!
Ik had hem als afvaller en heb dat vlak voor achten weer veranderd, dus sla mezelf wel voor de kop
Hij had in ieder geval goed naar Paula geluisterd over de beste plek om dat geld te bewaren ...
Om met De Cock te spreken: 'En toch zit het me nog niet lekker'. Ik vind het voor een reguliere kandidaat nogal waardeloos om dat geld opzettelijk weg te maken. Daarmee ging hij te ver in zijn pogingen zichzelf verdacht te maken. Één mol is genoeg.
Het intervieuw met Sebastiaan is echt leuk Hij heeft er echt van genoten
Hmm... nog geen mail gekregen van de Avro, maar weet ietsie meer wb. Sebastiaan. Ik had hem net op hyves, ff gekwekt, en op mijn vraag of hij naar de MFD komt, zei hij het volgende:"nog niet zeker, maar doe mijn best"Ik zei ook dat hij een top kandi was, en mijn mol. Vond hij wel lachen. Op mijn vraag of hij "echt" was, of veel acteerde, zei hij: "beide, hihi, het is een spel natuurlijk" hahaha, ik hoop toch zooooo dat hij komt zondag!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
636 gasten en 0 vaste bezoekers