Limone daar heb ik dus ook al aan zitten denken...hij is en blijft voor mij ook de mol voorn dit moment.
Al begin ik Jon toch ook steeds verdachter te vinden.....
Ja, Jon doet ook rare dingen. Hij is best irritant, haha.
Over Sebastiaan en het liegen over Rick/Paula: op zich kan ik het wel begrijpen. Als je aangeeft wie je op hebt geschreven, geef je ook aan wie je niet verdenkt. Stel dat Sebastiaan Rick wél verdenkt, dan is dat een goede manier om Rick een veilig gevoel (proberen) te geven en zo meer informatie te winnen. Je gooit toch niet zomaar in de groep wie je wel en niet verdenkt, lijkt mij.
Ik vond het geweldig dat hij daarover loog. Iedereen zei heel eerlijk wie hij/zij had opgeschreven, behalve Sebastiaan. Eerst dacht ik "hoezo liegt hij?", maar het is een tactiek denk ik. Het lijkt wel alsof hij wist dat Paula de vorige test al slecht gemaakt had, dus dat zij er dan misschien deze keer wel uit zou gaan. Hij stemde dus expres op haar, maar wilde dat niet zeggen en zo iemand anders het gevoel geven dat hij (Rick in dit geval) denkt/weet dat hij de mol niet is. En toch ook weer raar, want zo komt er door hem nog eens 250 euro extra in de pot, die door Sebas voor een heeeeeel groot deel vernaggeld is, hahaha.
Ik zat daar al op te wachten vanaf het moment dat hij zei dat hij de pot wel wilde beheren. En toen het geld weg was, zei hij dat hij de pot wel aan iemand anders wilde geven. Zo toont hij zijn spijt, gniffelt in zichzelf. Dat de pot nu weer bestolen gaat worden is wel heel klein nu. Ik vond het een goede zet, als mol zijnde.