Oke, Sebastiaan blijft dus echt mijn mol. De sluipschutteropdracht heeft hij heel erg zijn best gedaan om niets! Hij rende en rende maar, maar kon zogenaamd geen zak met geld zien liggen. Tevens zei Vief dat hij Dennis moest dekken omdat Dennis wel geld had en zij samen waren. Hij moest zichzelf dus opofferen. Vervolgens neemt meneer een aanloopt, snoekduik en hij is binnen. Het scheelde niet veel of Dennis werd afgeschoten.
Eenmaal in Jordanie, op de markt, zei Sebastiaan dat hij de vrucht met de moeilijkste naam wel ff zou scoren. Zo'n naam is heel makkelijk te vergeten en dus kon je mollen. Maar aangezien de groep bij elkaar bleef (en volgens mij wilde Sebas in groepjes van 2?) kon hij er niet onderuit om alles goed te kopen.
Toen gingen ze roken. Nu rook ik zelf ook
maar mijn smaakpapillen zijn echt niet aangetast. De niet-rokers weten niet beter en denken dat dat echt zo is. Dus een goede molpositie voor hem. Hij lurkte maar een beetje aan de waterpijp en bemoeide zich weinig met de rest. Want "aan mij moet je het niet vragen, mijn smaakpapillen doen het niet"... sure!
Hij wist tijdens het Ganzenbordspel gelijk te roepen dat hij wel een goede strateeg was. Hoezo??? Om het spel zo naar zijn hand te zetten en als verliezer uit de hoek te komen. En ondertussen wel ff roepen dat zijn team het andere team niet mocht helpen, maar heel erg druk maakte hij zich er niet om.
Bij de executie was meneer er heeeeeeeeel snel bij om te roepen dat hij als eerste wilde, want "ik heb zeker weten toch een groen scherm". Tsja, als mol kun je dat roepen, die krijgt nooit rood!
Vivienne had Sebastiaan als Mol afgeschreven omdat hij te goed zijn best deed. En ja, dat doet hij ook, maar hij haalt geen geld binnen. Hij doet zijn best om niets.
Ik moet je zeggen dat ik Sebas een geweldige mol vind.