Ze zegt: Vandaag is de mol voor mij Sebastiaan.
Als je een vrijstelling hebt kan je die gebruiken om te kijken wie het in ieder geval niet is, 100% op iemand gaan en als je dan een rood scherm krijgt kan die het niet zijn.
Zou kunnen. Al lijkt het me slimmer om alles op je Mol te zetten, in plaats van op je 2e verdachte. Maar misschien was Anniek op het moment van het maken van de test wel weer van gedachten veranderd over wie haar 1e en 2e verdachte was..
Hm, ik begin me in vreemde bochten te wringen. Volgens mij helemaal niet nodig, Sebastiaan doet genoeg verdachte dingen.
Hij doet erg veel verdachte dingen, dat kan niemand ontkennen. Maar ik twijfel nog steeds of hij dat doet omdat ie de Mol is, of omdat hij het leuk vindt om te doen en om zo ook een beetje verdacht te worden (wat niet helemaal lijkt te lukken).
Neem nou het stelen van Froukje's molboekje; daar heeft de Mol volgens mij niets aan. En waarom liegt hij dat hij Rick heeft ingevuld als afvaller? En dan nog die rare act van Sebastiaan bij de laatste executie; waarom zo gek doen als Mol?