Auteur Topic: [Kandidaat] Viviënne  (gelezen 129222 keer)

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Viviënne
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2009, 22:24:24 »
Of Vief weet dat binnenkort weer de hele pot leeggetrokken gaat worden en zet nu nog even haar beste beentje voor?
  NEEEEEE niet weer help, help.
 ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline liset1978

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2009, 22:41:59 »
  NEEEEEE niet weer help, help.
 ::rofl::
Ik heb niet echt opgelet, dus vergeef me als ik onzin klets, maar bij de preview van volgende week, was er niet iets met dat het 3000 kostte ofzo?

Ik vind het lastig deze keer, maar tot nu toe vermoed ik Anniek, Dennis of Vief. Paula zou ook nog kunnen maar de rest hoop ik niet hahaha. Eigenlijk snap ik er gewoon nog helemaal niks van en hoop ik dat er binnenkort weer iemand met een briljante ontdekking komt. Ik vind Vief wel heeeeeeeel relaxt elke keer....
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #62 Gepost op: 22-01-2009, 23:16:43 »
Voor mij ook afgeschreven als Mol. Ze hielp Jon aan een paar goede woorden in het theater om nog maar te zwijgen over de 2000-ruit. Wel een van de leukste kandidaten ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 22-01-2009, 23:56:02 »
och, ik vind het zo flauw als een opdracht alleen maar geld uit de pot haalt.
Kijk, met George die binnen een opdracht (surfplank meters maken of zo) geld van de opdracht afhaalt is OK, dan is het binnen één opdracht.
Maar een actie die gewoon zonder moeite hup alle prijzengeld weghaalt, vind ik zó flauw.

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2009, 00:28:50 »
Over de Vijfde van Beethoven:
During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").

"V" for Vivienne?  ::vergroot::

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2009, 09:33:39 »
Over de Vijfde van Beethoven:
During World War II, the BBC used the four-note motif to introduce its radio news broadcasts because it evoked the Morse code letter "V" (· · · —, "victory").

"V" for Vivienne?  ::vergroot::

Of simpeler, V is het Romeinse teken voor "5". Een mogelijke hint naar Viviënne.

Wat het geld ophalen betreft, als er volgende week een uitverkoop komt uit de pot dan is dat logischerwijs wel te verklaren.

Offline narcissus

• Forumlid
  • Enjoy all the little things in life!
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2009, 09:43:28 »
Nee...een mol die 2000 euro binnen haalt is geen mol  ;)
Carpe Diem!!!

Offline wwg

• Forumlid
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2009, 12:00:17 »
Niks is wat het lijkt...

Weet je nog bij de molveiling in een eerder seizoen, de mol verspeelde zijn 'zuur' verdiende centjes zo weer uit de pot...

Je weet nog neit wat er nog gaat komen wat geld kan gaan kosten

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2009, 16:12:26 »
Inderdaad, wwg. Inge deed in de voorgaande opdracht heel erg haar best, om dat ze toch wist dat alles uit de pot ging.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2009, 16:34:12 »
Inderdaad, wwg. Inge deed in de voorgaande opdracht heel erg haar best, om dat ze toch wist dat alles uit de pot ging.

Ben ik met je eens, maar de makers niet.
Dus waarschijnlijk heeft Inge wel enigzins proberen te mollen.  :)
Maarja, ik verwacht geen tweede veiling..  ::nieuwsgierig::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2009, 16:37:53 door Lautjuh »

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2009, 16:44:17 »

De 5 hint, mij was het nog niet zo opgevallen, maar:
-de vijfde letter uit het alfabet als je achteraan begint is dat een V (vivienne?)
-de vijfde kandidaat uit de leader (of hoe jullie da ook noemen) als je achteraan begint is Vivienne!!
-de vijf in romeinse cijfers is V -> Vivienne
-de morsecode zie hier boven: Vivienne

Dus Vivienne is de mol!!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2009, 16:47:11 »
Maarja, ik verwacht geen tweede veiling..  ::nieuwsgierig::

Vond het wel een leuke opdracht.  ::rofl:: Ze haalde in 1 x die hele pot leeg.
En dick dan : "We gaan paul natuurlijk niet terugkopen, maar dan steekt iemand toch weer ze hand op". Mijgogem ofzo zei die  ::rofl::

OT : Denk door de muzikale aanwijzing dat Vivienne de volgende slachtoffer is van de mol. Ze is het slachtoffer!!! (ff erger maken voor vieffan  :P >:D )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #72 Gepost op: 23-01-2009, 16:48:58 »
De 5 hint, mij was het nog niet zo opgevallen, maar:
-de vijfde letter uit het alfabet als je achteraan begint is dat een V (vivienne?)
-de vijfde kandidaat uit de leader (of hoe jullie da ook noemen) als je achteraan begint is Vivienne!!
-de vijf in romeinse cijfers is V -> Vivienne
-de morsecode zie hier boven: Vivienne

Dus Vivienne is de mol!!

Een mol gaat toch niet met X2 auto op de 1000 rijden?
maja hijs wel goed gevonden.  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2009, 17:51:23 »
het gebouwe robinson kwam wel erg vaak in beeld, ik heb dit kunnen linken naar vivienne, misschien wat ver maar toch:
Ook neemt Van den Assem de rol van Robin Willems op zich in een nieuwe comedy bij Talpa, genaamd Man en Paard, toeval?
en weer het getal 2 bij haar, x2 op haar auto
en wat betreft het behalen van die 2000 euro had ze niet echt veel keus denk ik, ze was te verdacht geweest als ze aanwijzingen van jon, dennis en hans zou negeren en ze zorgde zo wel dat ze niet nog meer geld kon scoren want ze werd meteen ingesloten maar ja dat viel niet echt op want ze was de held  met geld :)
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2009, 19:57:41 »
Viviënne is de enige kandidaat die ik helemaal niet verdenk. Wat ik echter wel raar vindt zijn haar opmerkingen in het "kandidaten over aflevering 3" filmpje van vorige week (dat bij de molmail zit). Zij vertelt dat de mannen helemaal gek werden toen ze hoorden dat er een opdracht met auto's kwam, maar dat zij haar best heeft gedaan ook een plekje achter het stuur te veroveren...
Echter in de uitzending komt naar voren dat ze nog NIET wisten dat ze iets met auto's zouden doen. Er werdt pas op het autokerkhof bekend gemaakt welke taken bij elke groep hoorde.

Heeft Viv domweg een slecht geheugen, of zit hier toch iets achter?

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2009, 20:39:18 »
Heeft Viv domweg een slecht geheugen, of zit hier toch iets achter?

Ik kan me voorstellen dat van 't moment dat ze bij het autokerkhof aankwamen tot het moment dat 't duidelijk werd wie ging sturen er nog aardig wat tijd is verstreken, waarin de kandidaten misschien onderling nog wat hebben gebabbeld en waarin de mannen aangaven dat ze wel zin hadden in een stukje rijden.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 30-01-2009, 12:06:16 »
Ik heb voor mezelf op een rijtje gezet waarom ik Vief niet af wil schrijven als Mol en aangezien dit topic zo eenzaam op de tweede pagina staat...

1
SMS – €200 €500 uit de pot.
Fabriek – Viviënne heeft niet veel gedaan. Ze corrigeerde Sebastiaan toen hij een fout maakte, maar er stonden meer mensen die door hadden dat het niet klopte. Misschien wees ze hem wel op zijn fout om hem verdacht te maken. Ze deed niet veel om mee te helpen. Heeft ze een camera gevonden? Volgens mij niet… De mensen hier zeggen: ‘Ze deed niets fout’, ja, maar ze deed ook niet veel goed.
Topito – Ze kreeg de topito van Anniek en vertrouwde deze toe aan Paula. Vief zei dat ze niet wilde dat Paula deze zomaar af zou staan, want ja, ze had hem wel van Anniek gekregen! Als Vief wist dat Rick niet zomaar die vrijstelling weg zou geven, dan heeft zij indirect de opdracht gesaboteerd.

2
Bus – Je kan hier in haar plaats mollen door kleding op te hangen die ze niet snel weg zouden halen.
Spookhuis - Paula: ''Vief werd in een keer heel stil, en bij anderen was dit soms ook wel het geval, maar bij haar werd het verwachtingsvol stil en daarna was er niets aan de hand.'' Hm, geld weg gehaald? €900 opgehaald.
Reuzenrad – Mensen vinden het hier verdacht dat ze op een onstrategische plek zat. Dat is ook zo, maar weer kan je het omdraaien: wat heeft ze nou precies gedaan dat de groep hielp? De meesten die in zo’n hokje zaten, hebben zelf in hun boekjes bijgehouden hoe of wat of met hun ‘mede-passagier’ erover gesproken. Viviënne? Die genoot gewoon van de uitzicht en deed verder helemaal niets.

3
Telefoon – Het duurde erg lang voordat zij de telefoon op het begin opnamen en er werd totaal geen verklaring voor gegeven. Ze liepen ook rond alsof ze de tijd van de wereld hadden.
Theater – Vief was gelijk helemaal scherp met kleuren in verband met geluiden. Heeft de groep dit opgepikt? Het is toch best mogelijk dat ze dit heeft gedaan om tijd te rekken.
Geld: Jon (& Vief, maar hij was al genoemd)
Is: Jon (& Froukje, maar hij was al genoemd)
Het: Jon
Bij: Anniek
Maar: Jon & Viviënne (helpen herinneren, maar de tijd was bijna om)
Hier: Froukje
Auto's – Ze heeft er zelf niet voor gekozen om achter het stuur te komen, dit kwam door Dennis. Heel onheilspellend zegt Vief in de biecht: 'Jullie weten dit toch wel zeker, hè jongens?' De auto start niet, dan rijdt ze moeiteloos tegen een €200 om te eindigen bij de €1.000. Als ze zo moeiteloos die €200 pakte, waarom dan niet gewoon nog wat andere auto’s pakken op weg naar de €1.000? Ze negeerde alle directies en bedacht zelf maar wie of wat. Maar ja, toen iedereen haar de richting aan het wijzen was naar de €1.000 kon ze ook niet veel anders. Wel meteen uit het spel, zonder nog andere dingen te pakken. Ze komt over alsof ze het heel goed heeft gedaan, maar had een ander in haar plaats het misschien niet beter kunnen doen? Over die walkietalkies: had Vief niet de walkietalkie toen ze uit het spel lag? Pas toen ging het mis met de communicatie.

4
Brug – Is Sebas wel zo’n logische keuze?
Kisten – Eigenlijk was dit wel een makkelijke opdracht. Iedereen kan immers kistjes openen. Het enige wat er mis kan gaan, is dat zo’n sleutelbos in de handen van de Mol valt. Vief stond toch een tijd alleen. Het is heel makkelijk om dan wat geld achterover te drukken en toch goed voor de dag te komen. Hebben ze het volle bedrag bij elkaar gehaald of was er stiekem nog meer te verdienen?
Veiling – Vief stond aan de kant die voor het uitgeven van geld was, maar niet erg op de voorgrond.
Flipperen – Er waren er die voorzichtig speelden (100) en er waren er die gedurfd speelden (200). Vief nam €150 en speelde de gevaarlijke route. Met €150 haal je dan lekker wat uit de pot, maar niet zoveel dat je net zo verdacht bent als Dennis en Sebas.

Als je kijkt naar wat Vief eigenhandig heeft verdiend of waar ze een groot deel in had, en wat ze dan heeft verloren of waar ze een deel in had, valt dit nog best mee.

Dan is er geld uit de pot gestolen. Als Vief dit heeft gedaan, dan heeft ze veel eruit gehaald terwijl het lijkt alsof ze veel binnen heeft gehaald. Als Mol hoef je echt niet per se alle opdrachten te saboteren en nooit wat te verdienen. Heerlijk toch als we straks een Mol hebben die niemand verdenkt, die het in de eerste drie afleveringen zó goed heeft gedaan en dan juist enkel de pot heeft gekost?
« Laatst bewerkt op: 3-02-2009, 18:14:33 door Celeone »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 31-01-2009, 23:02:38 »

Vivienne is de mol.

Nou ik heb haar tot op heden niet verdacht, maar vannacht droomde ik precies dat   :-\\

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #78 Gepost op: 3-02-2009, 14:44:55 »
Ik heb voor mezelf op een rijtje gezet waarom ik Vief niet af wil schrijven als Mol en aangezien dit topic zo eenzaam op de tweede pagina staat...

1
SMS – €200 uit de pot.

€500 om precies te zijn.  ;)

Mooi lijstje trouwens, al denk ik niet dat Viv de mol is.

Offline jobius

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 3-02-2009, 17:29:21 »
viv verdenk ik juist wel als mol want ze haalt niet veel in de pod maar doet ook geen rare dingen ???
I lost my number.... Can i have yours :P