Whaaaa ik ben terug & het was super!!!
Ik kwam een meisje tegen die ik één keer eerder had ontmoet, die samen met een vriendin was.
Die 13-jarige vriendin heeft, ook namens dat meisje en mij, geboden op een bundel molgeld (alleen 15jarigen&jonger mochten nl bieden), en van haar geboden bod hebben we allemaal eenderde betaald, en nu hebben we allemaal eenderde van het bundeltje molgeld! (waar ik héél erg blij mee ben; mn eerste widm-item
)
En ik sta op de foto met Anniek, Rick (jaaaaa hij was er toch!
), Sebas, Froukje, Viev, Hans & Pieter Jan (alleen Jon dus niet (maarja die moest ook om 12 uur al weer weg voor zn voorstelling
) en ik heb handtekeningen van Anniek, Sebas, Froukje, Hans & Pieter-Jan (alleen Jon, Viev & Rick niet).
Vooral de eerste ronde van de meet&greet was wel echt héél erg chaotisch met voordringende mensen & stoelen die in de weg stonden en alles. Maar gelukkig was de tweede ronde een stuk beter gecoördineerd en stonden de kandi's ook wat meer verspreid. Bij Sebas was er een soort van rij met mensen en zei een andere man (?) wie er aan de beurt was, dat werkte wel goed. Ook bij Froukje was het wel goed geregeld toen, want die stond goed in een hoek en en ook daar werd er goed een rij gevormd.
De kandi's waren trouwens echt superaardig vond ik.
Foto's kan ik helaas nog niet laten zien, want mijn eigen camera is kapot en heb dus alleen foto's gemaakt/laten maken met de camera van t andere meisje.