Net weer terug in Groningen... Ik heb me weer vermaakt vandaag. Er was weer van alles te zien, horen en doen.
Het is tegenwoordig wel echt heel druk, waardoor het absoluut niet mogelijk is ook een praatje te maken met de kandidaten. Maar goed de AVRO kan er ook niks aan doen dat het zo populair is.
Ik miste persoonlijk ook het witbier van de Observant.
(Nog een aanbeveling: rond om het podium wat minder tafeltjes.)Ik ben voor het eerst met kandidaten op de foto gegaan, want bij Froukje en Anniek kon ik het echt niet laten... Viviënne had het helaas veel te druk.
Verder waren er de nodige grappige momenten, maar dat komt hier vast nog allemaal langs. Wat ik wel grappig vond (en pas terug zag in de trein) was dat Froukje en Viviënne uitgebreid zaten te overleggen hoe Anniek een beter veiling assistente kon zijn. De beste stuurlui staan aan wal.
Ik had me voorgenomen mij camera in mensen hun gezicht te duwen en vragen te stellen over de serie, maar heb dat toch maar niet gedaan. Ik heb wel een flink aantal sfeerbeelden. Ik heb iets meer als 45 minuten aan video materiaal (ongeveer 100 filmpjes). Het is allemaal niet zo profi als de cameradames het deden, daarintegen hoop ik dat het lukt om vanavond al de boel te monteren tot een filmpje van 10 minuten voor jullie genot.