Weinig aan toe te voegen. Ik heb al met al een heel leuke dag gehad. Had Tsubasa weldegelijk overboden, Lautjuh.
Veel oude vrienden teruggezien, sommigen simpelweg niet direct herkend. Tja, als je je haar blond gaat verven, dat herken ik je bijna niet meer, Limone, het is dat je pal achter me stond toen je je aanmeldde, en ik je echte naam hoorde, anders had ik je echt niet meer herkend (jij mij wel, gelukkig).
Tja, en dan de organisatie van de dag zelf: aan de RN-actievelingen lag het niet, maar een deel van de angst van hoe het zou gaan worden, is toch bewaarheid geworden. Was het eerder zo dat je de kandidaten gewoon kon aanraken, erin kon knijpen (kijken of ze het wel echt waren), met ze op de foto, en een krabbel van ze kon krijgen, waarna ze voor iedereen een vriendelijk woord hadden. Nu was dit veel te strak geregeld.
Toch ben ik niet ontevreden hoor, zeker niet. Er waren dingen anders, en de pendel was voor veel mensen toch een uitkomst, zeker omdat ze met een wandeling langs de afzettingen zouden zijn verdwaald.
En het moet gezegd: het molgebakje: erg leuk en toepasselijk, en lekker.
Ben te kort thuis om alles te hebben bijgelezen. Maar ik miste een beloofd onderdeel. Heeft iemand de Canvasfoto gewonnen, en zo ja, kan die persoon zich hier melden. Ik had hem best willen winnen, maar gun het degene die de gelukkige was. Alleen: het onderdeel leek te zijn geschrapt.
Ik heb geloof ik heel wat mensen op kosten gejaagd door flink mee te bieden, en heb aan de veiling toch nog iets leuks overgehouden.
Mijn foto's zullen flink verkleind moeten worden, maar ik heb een paar heel leuke ertussen zitten.