Het was weer een leuke dag. Ik heb met heel veel mensen gesproken, en weer gezichten bij namen kunnen plakken.
De AVRO had het goed voor elkaar met vervoer, parkeergarage, intake, gebak. Ik heb de kou van de Observant helemaal niet gemist eigenlijk.
De kandidaten waren enthousiast, en PJ heeft ook weer goed de presentatie op zich genomen.
Ik heb met geen van de kandidaten kunnen spreken. Het was ook zo druk. Ik had wel met ze te doen.
Verder was het jammer dat er niemand van de productie was (Imke & Anton). Ik had ze graag een compliment gemaakt voor een mooi seizoen.
Wat ik tenslotte nog kwijt wil is dat ik het erg raar vond dat de kandidaten stuk-voor-stuk plotseling vertrokken waren. Jon moest vroeg weg vanwege Boeing Boeing. Dus dat was duidelijk. Maar de anderen waren gewoon ineens weg tijdens de veiling.
Na 15:00 was volgens mij alleen Hans en PJ nog in the house. Heb ik het afscheid van de anderen gemist? Of zijn ze gewoon via de achterdeur
gevlucht vertrokken?
Trouwens ik ben wel benieuwd wie er allemaal in de molmail zullen zitten, want menigeen is geïnterviewd.
Anyways, al met al een ruime voldoende voor de hele dag.