Wat heb ik de afgelopen dagen (nog steeds trouwens) genoten van de berichtgeving van de MFD.
Even mijn dank betuigen aan al de mensen die hier in dit topic foto's, filmpjes en z'n eigen indrukken heeft geplaatst. Ik vind het echt van onschatbare waarde want zo krijgen alle achterblijvers, waaronder ikzelf, toch ook een goeie indruk van hoe de fandag is verlopen. Het lijkt wel alsof we er als het ware zelf bij waren.
Jullie hebben alvast hele mooie foto's gemaakt! Vooral van mijn favorietje (Anniek) maar zéker ook van alle andere kandidaten. Ik had op niet meer kunnen hopen. Alles is wel aan bod gekomen, van het probleemloze onthaal tot zelfs het molgebakje dat we nu zelfs denkbeeldig naar binnen kunnen werken, het vragenvuur met jawel een vraag van mij (bedankt aan wie dat mogelijk heeft gemaakt) en Anniek die een passend antwoord wist te geven, de stampvolle "meet en greet" waarbij zowat iedereen een foto probeerde te bemachtigen met zijn/haar favoriete Mol, de veiling met best wel veel Anniek-items - Tsubasa, die gele Anniek-poncho staat je héél goed, MrJasper voor dat molboekje begaan menig anderen denk ik toch wel een moord, er zullen wel veel mensen zijn die pisnijdig zijn op die aanwinst.
Nogmaals, iedereen bedankt die hier een bijdrage heeft geleverd tot dit topic. Wat 'n geluk dat jullie zomaar jullie foto's en filmpjes ter beschikking stellen want dat is zeker niet evident. Als deze er niet waren geweest had ik zeker en vast een somber gevoel overgehouden bij de gedachte aan de MFD. Het tegendeel is echter waar. Wat is dit genieten! BEDANKT!