Ja Suzanna helemaal vergeten die wil ik ook nog bedanken,heb ik ook een tijd nog leuk mee gekletst.
Zij vertelde dat ze ook een eigen site had voor Wie is de Mol fans die dan af moeten kicken nadat het seizoen is afgelopen, weet jij de naam nog Bodejos van die site?
Hey, geloof dat Jos al de site gepm'd heeft, maar was gezellig je gesproken te hebben.
Helaas dat de meeste mensen me niet meer kenden, ondanks ik jarenlang enorm actief ben geweest op het .nl-forum, maar nadat ik niet was gekozen tot mollerator tot ieders verbazing heb ik het een beetje voor gezien gehouden met actief posten. En tegelijk was startte ik het WIDM-Afkick-Forum. Helaas was die dus afgelopen jaar opeens uit de lucht verdwenen, omdat het bedrijf waar ik het forum gratis bij had aangemaakt ooit, had besloten dat je er niet in het nederlands op mocht schrijven, heel krom. Maar goed, weg 200/300 leden en ik kon ze niet meer bereiken.
Daardoor was het heel lastig het forum dit jaar weer opnieuw op te bouwen en actief te maken.
Maar ik vond de fandag echt super, leuk om alle gezichten van de foto's in het echt te zien rondlopen en aan te spreken.