Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Oeh, ik ben heel benieuwd naar die film, Lautjuh!
Ben benieuwd naar het boekje van Froukje! Misschien had ik dan op die roze nog een beetje mee kunnen bieden, maar nu die zwarte geveild gaat worden (wss) niet meer, denk ik.
Ik ook. Helaas had de geluids/camera/regie/monteer-man geluidsproblemen tijdens het interview. Dus een deel daarvan is verloren gegaan. Onwijs zonde, want Pieter Jan heeft echt héél veel leuke en interessante dingen verteld.
Je kunt het altijd proberen toch?Gewoon bieden wat je kwijt wil, en maar het beste hopen.
Bekijk het positief:Nog maar 51 weken en het is weer zover
Heeft iemand toevallig een foto van de check die gegeven is aan het ronald mac donalds huis fonds ding? (A)
Dat was ik, ja M'n vriendin die mee was spoorde ook de hele tijd aan om hoger te bieden, maar ik had gewoon niet meer mee
Ik heb hartelijk om je moeten lachen Ik stond naast/achter je op een gegeven moment, en jij de hele tijd zuchten als het weer eens boven de 30 euro uitging ofzo en idd Lautjuh, heb je niet wat van die hele leuke feitjes onthouden, zodat ze alsnog gedeeld kunnen worden? Want zo maak je ons natuurlijk wel errug nieuwsgierig...
T is hier idd. al behoorlijk uitgestorven.. Jammer .... MAar ook jammer dat je die quotes van PJ niet eer weet.... Maarja
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
465 gasten en 6 vaste bezoekers