Nieuws Volg ons ook op Twitter!
In voorgaande jaren was het over het algemeen mogelijk de afvaller uit de eerste aflevering af te leiden uit de leader. Dus laten we dit weer proberen. De eerste opdracht speelt zich af op de werf waar de Titanic werd gebouwd. In de leader staat Vera uit te waaien bij wat water lijkt en is Dennis te zien in deze opdracht. Alle andere kandidaten lijken verder te komen dan deze opdracht.Weet iemand opdracht 2 zodat we nog meer analyse kunnen plegen?Voorlopig gok ik op Dennis als afvaller 1. Jammer, een tweede Dennis als mol was leuk geweest.
Wat zou dit te betekenen hebben bij 3:07?http://www.youtube.com/watch?v=hjIlo3Uoe8QSpoiler (klik om te tonen/verbergen)Dat de vrijstelling nog komt in deze aflevering?, of aan het einde zodat ie pas geldt in aflevering 2?Aan de pool stemming te zien denken mensen het tweede?Of heeft niemand dit filmpje gezien?
Daarvoor verwijs ik je HIER heen.
Voor mij is het al weer duidelijk.Dennis is de mol.Vorige keer dacht ik vanaf afleverin 1 Edo, zat er niet ver naast.Hopen dat Dennis dit keer de mol is.
Er niet ver naast? als je edo denkt zit je ernaast, net zo goed als wanneer je iemand kiest die er eerder uitging
Er waren heel wat aanwijzingen waarom edo de mol zou kunnen zijn meen ik me te herinneren
T begint 5 voor half 9 trouwens.!!!!!!! Werd gezegd in een van de filmpjes... dat jullie niet allemaal massaal pas de tv aan doen als t al 5 minuten bezig is:p
Ik heb er ook zo zin in...wat scherp van jullie dat jullie dat zien en horen..Trouwens nu jullie het zeggen..Hans Schiffers was/is natuurlijk ook diegene die meestal de volgende dag op de radio een hint laat horen in zijn programma..Of dit jaar weer is (omdat hij kandidaat is) heb ik even geen benul van omdat ik niet volg wat er op de radio is doordeweeks want op het werk mogen we ook geen radio's aan en dan gaat het ook aan mij voorbij..Maar als Anniek dus gaat afvallen..dan is mijn eerste keuze als Mol er meteen uit..zou lullig zijn ...ik zit sowieso nooit goed maar mijn potentiele Mol komt meestal wel ver (zie Nadja,zie Joris,zie Toine)Nou nog een paar uur.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
780 gasten en 13 vaste bezoekers