"Game's on !"
Inderdaad, het is weer begonnen ...
Het begin was op zich niet slecht bedacht, duurde misschien alleen wat lang.
Wel grappig om te zien dat ze al gelijk tegen elkaar beginnen te liegen over de vraag die ze hadden gehad en het antwoord dat ze hadden gegeven.
Ik denk overigens niet dat we daar veel uit kunnen halen omdat de mol natuurlijk wel al lang bekend was.
De proef in de fabriek was wel leuk opgezet. goed in beeld gebracht en ik vond alleen de twee camerahelmen wat vreemd.
De opmerking van Sebastiaan dat ie gelijk al wat wilde mollen, maar dat dat niet lukte, heeft voor mij niet veel waarde. Wel verdacht dat Dennis zo snel met die 2e camerahelm op de proppen kwam.
Het gerotzooi met de topito's was waardeloos. Neem aan dat het bedoeld was om de kandidaten tegen elkaar uit te spelen maar dat had veel beter gekund.
Al met al een mooi begin van deze reeks. Mijn stem gaat voorlopig nog uit naar Froukje of Anniek. Vraag me niet waarom... puur op gevoel.
Deze week de aflevering nog eens op mijn gemakkie terugkijken, wie weet, valt me nog iets op naar aanleiding van de eerdere opmerkingen die hier geplaatst zijn.
De webmaster van de Avro moet zich natuurlijk diep en diep schamen dat al voor de uitzending te zien was dat Vera weer naar huis mocht ... (of komt ze terug als.............de MOL???)