Nou wat mij betreft een IP-ban voor die lolbroek.
Jammer van al die onzinnige posts.
Hier nog een stukje inzake Dennis. PJH vraagt hem: Wil jij de Mol zijn. Antwoord is Nee en hij kijkt naar rechts.
PJH vraagt of hij het zeker weet. Antwoord is euhm niet helemaal zeker. Hierbij houdt hij eerst zijn hand voor zijn mond en vervolgens frunnikt hij aan zijn oorlel.
Verklaring lichaamstaal (zie ook
www.lichaamstaal.com):
Naar rechts kijken:
"Als ik u tenslotte vraag of u het laatste nummer van Frans Bauer kunt zingen, kijkt u zijwaarts om u zich de melodie te herinneren. Ook als u de precieze woorden van een eerder gevoerd gesprek terug wilt halen helpt het om opzij te kijken. Het is alsof u in de richting van uw oren kijkt om het weer te kunnen horen. Dit is auditief (geluid)." Zou hij deze vraag al eerder gehad hebben?
Hand voor mond/aan oor:
"Bij nerveuse spanning raken we vaak ons gezicht aan. Volgens Alan Peace maakt het ook uit op welke plek we ons gezicht aanraken. Hij trekt daarbij de vergelijking met de bekende aapjes: horen, zien en zwijgen. Zo bedekken we onze mond als we niet willen spreken, we wrijven in ons oog als we iets niet willen zien en sluiten het liefst onze oren als we niet willen horen. Dit neemt meestal subtielere vormen aan. Opvallend is, dat als mensen in twijfel trekken wat een ander zegt, ze vaker aan hun oor wrijven of hun oorlel vasthouden." Weet hij niet zeker dat hij de mol niet wil zijn?
Meer nonverbale communicatie? Mij valt verder op dat Rick ontzettend veel met zijn handen door zijn haar strijkt bij de uitslag. Dit betekent volgens mij dat hij lang haar heeft en dat het waait haha.
gr M0LLENVANGER