En volgens mij blijven ze toch in Noord-Ierland
Dat was ook mijn gedachte nadat ik het gezien had.... maar ik begin toch weer te twijfelen.
We zien nog altijd maar beelden van één opdracht. De twee andere opdracht die we horen zijn:
- Iets met een waterpijp: das nou niet typisch Noord Iers, zo ver ik weet.
- Iets met een arena: ook niet typisch Noord Iers.
Vooral iets met waterpijpen zou ik erg raar vinden in Noord Ierland. De wie is de mol opdrachten hebben toch wel vaak een verband met de locatie.
Daarnaast de volgende quotes:
Rick: "...en heel erg van avontuur hou, maar op een gegeven moment wel wil gaan weten van wat ik ga doen, zodat ik me er op kan voorbereiden."
Klink alsof er iets heel radicaals gebeurt tijdens de aflevering. Bijv. naar een ander land gaan.
PJ: "Aflevering 5... verassing."
(Ik type langzaam. >>Tommie<< was mij voor.)Toevoeging: India?In India waar de pijp oorspronkelijk vandaan komt is het roken van de waterpijp onder jongeren erg populair. Het roken van zogenaamde "Herbal Molasses" wordt steeds populairder en is een alternatief voor 'schadelijke' waterpijptabak. Deze "Herbal Molasses" zijn een mix van onder andere suiker en fruitextracten en is nicotine- en teervrij. 'Herbal Molasses' vallen onder andere onder de merken : SOEX,Black Label,High Life etc.
"Herbal
MOLasses"...
Kan iemand even controleren of er iemand met die wikipagina heeft zitten klooien (
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpijp). Of moet ik mijzelf gewoon laten opnemen in de Malle Molloot.