Rick: Ik hou wel van avontuur, maar op een gegeven moment wil ik wel weten van wat ik ga doen, zodat ik me er op kan voorbereiden
-had hij beter voorbereid willen zijn op zijn taak als mol, vanwege dat de mol pas in de eerste aflevering werd gekozen?
Dennis: een spelletje met dobbelstenen in het midden van de arena tegen Sebastiaan. Als ik me niet vergis met 2 pionnen.
-Heeft hij er zolang in gezeten dat hij alle opdrachten vergeet en niet meer weet. In dat geval zou hij best eens de mol kunnen zijn! En heeft hij ons in afl. 1 lekker op een dwaalspoor gezet!
Froukje: Ik zat in die gevangenis. Het enige bijkomende voordeel, was daarbij dat ik iedereen heel goed kon observeren. En ik had zelf eigenlijk ontzettend veel zin om een beetje te gaan zitten mollen.
-Dat snap ik, ze heeft de voorgaande 4 aflevering nog niet veel gemold als mol zijnde dan komt er zo'n geschikte opdracht en dan wordt ze in een gevangenis opgesloten, arm meisje toch.
PJH: aflevering 5, verrassing!
-:o nou nou een verrassing, wat zal het zijn?? Hij weet altijd veel info in zijn berichten te stoppen die PJ.