Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Vind het sowieso heel raar dat de avro niet eens even laat weten tot wanneer deze actie loopt.. Straks loopt ie door tot April of zelfs wel mei. Weetje hoeveel mensen er dan wel lid zijn geworden?
Weet je Luc, ik ben iemand MET principes, dat beteknd voor mij dat ik dus never nooit lid word van een club als de avro, gewoon een principe zaak. Tuurljik zou ik dolgraag mee willen , 4 dagen meedraaien is natuurlijk de top, ik ben echter niet van plan om mijn principes overboord te zetten en laat me dus niet door de avro chanteren om lid te worden. Lid worden doe Ik namelijk uit principe en niet omdat het moet om iets te winnen.En daarin ga ik wel zover dat ik zelfs niet lid word mocht dat de eis zijn voor toegang tot de mfd, hoe graag ik dat ook zou willen.Derhalve zijn jou uitlatingen dan ook erg dom en denigrerend.
Helemaal mee eens Saem. Wie is de Mol is wel de melkkoe van de AVRO aan het worden.
Maar de avro gaat nu wel met WIDM geld proberen binnen te halen door allerlei dingen op de markt te gooien.. Dus op Geld-gebied is de avro WIDM wel aan het uitmelken.. bedoelde je dat?
Dat bedoelde ik ja. En dan niet eens op geld-gebied, maar op aantal leden-gebied.
1. Hans2. Froukje3. Sebastiaan4. Dennis5. Anniek6. Viviënne7. RickJon en Anniek (Vera) zijn nog niet in het zwart-wit geweest nu.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
634 gasten en 4 vaste bezoekers