Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
de dochter van mijn collega moet morgenmiddag op sollicitatiegesprek bij het tv programma wie is de mol....aaargghhhh als ze wordt aangenomen dan word ik knettergek....
DAT MEEN JE NIET!!! Wat gaaf zeg!!
Waar is dat sollicitatie gesprek dan? Bij IDTV? Of bij de Avro?
ja echt wel gaaf...al kende ze het programma niet echt...ze heeft gesolliciteerd bij de Avro voor een stageplek en nu moet ze morgen naar iemand van wie is de mol toe.
Zo, dat is nog eens een leuke stageplek..
Ehh nee.. De weg is tweerichtingsverkeer
ik wil ook stage lopen bij WIDM!!!!!Ik ga een opleiding doen waarbij dat kan (A), welke opleiding kan ik dan doen?
Molmanagement?
Tadaa daar hebben we hem weer.Vivienne is 6x geinterviewtIn molmail 6 was ze grijs.1 en 3 = 13 = MEindelijk weten we dus dat alles klopt.Anniek is de winnaar. Ze werd als eerste geinterviewt.Dennis (Al afgevallen)AnniekVivienneJonAnniekVivienneJonGrijs:Anniek/Vivienne/Jon
Leuk, mag je de wc's schoonmaken en prullenbakken legen bij de directeur van IDTV.
Leuk, mag je de wc's schoonmaken
en de hele dag luisteren wat er zich binnen de meuren van widm afspeelt .
microfoontje plaatsen bij belangrijke mensen. en de hele dag luisteren wat er zich binnen de meuren van widm afspeelt .
Graag gedaan. Zo'n foto lijkt me nou prachtig om een afdruk van te hebben. (Veiling MFD.) Gesigneerd door Pieter Jan. Ik zie 'm al ingelijst aan de muur hangen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
478 gasten en 1 vaste bezoeker