Auteur Topic: Afvallersdagboek  (gelezen 7296 keer)

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Afvallersdagboek
« Gepost op: 8-01-2009, 21:55:44 »
Dagboek Vera

Aflevering 1
En daar ging ik dan. Ik zat er net in en ik moest er alweer uit. In eerste instantie verbijstering ,de hoop dat ze me de volgende dag weer gewoon in het spel zouden laten..Vervolgens de film terug draaien en denken aan wat misschien...beter had gekund. Waarschijnlijk op iets te veel paarden gewed...Paula, Rick en mijn maatje Jon of misschien toch niet. Het is vrij simpel, in de eerste aflevering er uit liggen is het verkeerde lot trekken, kans 1 op 9. Iemand moet de eerste zijn. En daar sta je dan met je mollenkennis van de afgelopen jaren! Met al je mensenkennis, je voorbereidingen en je avontuurlijke bloed. De volgende dag werd ik in Belfast wakker met het idee dat ik gedroomd had en terwijl de hemel huilde zat ik alweer in het vliegtuig. En toch was het bijzonder, de opname in de Titanic-loods was indrukwekkend, al heb ik mijn eigen bootje laten zinken! Het is een bijzonder spel om naar te kijken, erg leuk om mee te doen, maar ook vreemd om het te ervaren. Een groep bijzonder leuke mensen, waarbij je niemand kan vertrouwen en waarbij je vanaf de eerste ontmoetingen merkt dat niemand JOU vertrouwt. Spannend en een once in a life time experience...al was het maar zo kort... liefs, vera

bron: www.wieisdemol.nl :)
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 22:51:39 door Megan, Reden: titel aangepast »
Tell me what your telescope says

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dagboek .nl
« Reactie #1 Gepost op: 8-01-2009, 21:57:06 »
Je moet er ff Bron : www.wieisdemol.nl onder zetten  :)
Is wel zo netjes.  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

• Forumlid
Re: Dagboek .nl
« Reactie #2 Gepost op: 8-01-2009, 22:06:23 »
lijkt me wel dat ze dit zelf heeft geschreven... kunnen we hieruit een klein beetje afleiden dat rick en paula het mogelijk niet zijn? ::)

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: Afvallersdagboek
« Reactie #3 Gepost op: 9-01-2009, 18:00:16 »
Als afvaller kan ze dat toch niet weten?

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2009, 18:04:20 »
Je kunt op de goede mol zitten, maar toch als eerste afvallen. Geert Hoes had dat toen ook met Miloeska, toch?
No Milk today???

Offline bambam

• Forumlid
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
« Reactie #5 Gepost op: 22-01-2009, 21:26:41 »
Dagboek Hans
Aflevering 3

Ik wist wie de Mol was. Honderd procent! Maar omdat ik het risico niet wilde lopen dat ik er eventueel toch naast zou zitten, heb ik bij het maken van de test ook op andere deelnemers gemikt. Dat heeft mij misschien opgebroken. Ben ik nu erg teleurgesteld in mijzelf? Ja. Maar ook nee.Ik heb het genoegen gehad om een volle week lang met mijn ploeggenoten rondgereisd te hebben: van Ballycarry, naar Belfast en naar Londonderry.
Ik heb een bijdrage kunnen leveren aan fantastische Mol-opdrachten. Natuurlijk had ik het spel willen winnen. Ik ben er fanatiek genoeg voor.

Maar so far, so good. Het was een onvergetelijke ervaring die ik voor geen goud had willen missen.

bron: www.wieisdemol.nl

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #6 Gepost op: 22-01-2009, 22:19:54 »
Ik geloof niet dat je 100% kunt weten wie De Mol is, toch een beetje spreiden, en eruit gaan. In het begin ligt het gemiddelde aantal goede antwoorden zo laag dat je dan echt wel door zou zijn.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2009, 23:24:47 »
Dagboek Paula
Aflevering 4

Heel erg jammer. Meer kan ik er niet over zeggen. Ik heb de test niet gespreid ingevuld, maar dat heb ik bij de eerdere afleveringen ook niet gedaan. Ik dacht dat ik wel goed zat met mijn mol. Nou niet dus.Het is sowieso een onduidelijke boel allemaal. Je bent steeds om je heen aan het kijken naar verdachte acties, ondertussen word je zelf verdacht door anderen en je kunt echt niemand vertrouwen.

Voeg daar een slechte nachtrust aan toe en de verwarring is compleet.
Ik kan wel een zacht bed gebruiken en ga thuis heerlijk bijslapen....

bron: www.wieisdemol.nl

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-02-2009, 19:18:25 »
Dagboek Froukje
Aflevering 5

Balen zeg! Wat een schrik dat rode scherm... Het doet wel pijn. Auwtch. Is dit nu wat ze tunnelvisie noemen? Wat stom zeg! Ik heb nog maar zo weinig van het land gezien.Net weg uit Ierland, naar zo'n gaaf land en nu op naar huis. Ik had op twee mollen gegokt in de test. En dat zullen ze dus wel niet zijn...

Maar ja, ik heb ook de hele middag in de gevangenis gezeten en had daar in principe alles kunnen zien, maar in de praktijk werkt het zo natuurlijk niet.
Echt niet leuk dit! Ik dacht wel dat ik wist wie het was.

Het was sowieso heel erg leuk om mee te doen. Mag ik volgend jaar weer?!

bron: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/dagboeken/afvaller_05.aspx

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #9 Gepost op: 6-02-2009, 21:19:38 »
Je kunt op de goede mol zitten, maar toch als eerste afvallen. Geert Hoes had dat toen ook met Miloeska, toch?
::jaja::
Maar hij had niet genoeg jokers ingezet. Terwijl hij ze wel had.  :P
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2009, 21:58:52 »
Als je op Milouska zit en alle vragen op haar beantwoord heb je geen jokers nodig.
The British are not impressed.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2009, 22:02:31 »
Als je op Milouska zit en alle vragen op haar beantwoord heb je geen jokers nodig.
Wel als de rest 4 jokers in zet. En of hij echt alle vragen op Milouska heeft ingezet weten we natuurlijk niet. Maar hij had Milouska wel als hoofdverdachte.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2009, 22:05:28 »
Nee, de anderen kunnen toch niet meer dan 20 vragen goed hebben? Als iedereen alles goed heeft kan je 80 jokers inzetten, als je de langzaamste bent val je toch af.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2009, 22:10:38 »
Nee, de anderen kunnen toch niet meer dan 20 vragen goed hebben? Als iedereen alles goed heeft kan je 80 jokers inzetten, als je de langzaamste bent val je toch af.
??? wat is nou je punt ?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2009, 22:14:48 »
Dat het niks uitmaakt of de rest wel of geen jokers inzet. Geert zat op Milouska en ging er uit. Dat heeft niks met jokers te maken.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #15 Gepost op: 8-02-2009, 09:17:12 »
Als je op iemand zit als mol hoeft dat niet te betekenen dat je alle vragen ook echt goed heb ingevuld, je kan altijd een paar fouten maken  ::tandpastasmiley::
en Geert zou denk ik gewoon gespreid hebben en de vragen die hij voor Milouska wou beantwoorden per ongeluk fout hebben ingevud ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #16 Gepost op: 8-02-2009, 09:18:33 »
Ik denk trouwens dat we niet iets kunnen met die dagboeken
In elk dagboek staat toch dat ze het jammer vinden dat ze eruit gaan en dat ze dachten goed te zitten ::tandpastasmiley::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #17 Gepost op: 8-02-2009, 09:34:21 »
Als je op iemand zit als mol hoeft dat niet te betekenen dat je alle vragen ook echt goed heb ingevuld, je kan altijd een paar fouten maken  ::tandpastasmiley::
en Geert zou denk ik gewoon gespreid hebben en de vragen die hij voor Milouska wou beantwoorden per ongeluk fout hebben ingevud ::trots::
of die laatste  goed maar de rest fout........

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #18 Gepost op: 8-02-2009, 09:41:19 »
of die laatste  goed maar de rest fout........
idd  8)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #19 Gepost op: 8-02-2009, 14:17:58 »
Waarmee dus al de hele tijd het punt gemaakt wordt, je kan wel de juiste mol in gedachten hebben, je kan er toch uit gaan.