Dagboek VeraAflevering 1
En daar ging ik dan. Ik zat er net in en ik moest er alweer uit. In eerste instantie verbijstering ,de hoop dat ze me de volgende dag weer gewoon in het spel zouden laten..Vervolgens de film terug draaien en denken aan wat misschien...beter had gekund. Waarschijnlijk op iets te veel paarden gewed...Paula, Rick en mijn maatje Jon of misschien toch niet. Het is vrij simpel, in de eerste aflevering er uit liggen is het verkeerde lot trekken, kans 1 op 9. Iemand moet de eerste zijn. En daar sta je dan met je mollenkennis van de afgelopen jaren! Met al je mensenkennis, je voorbereidingen en je avontuurlijke bloed. De volgende dag werd ik in Belfast wakker met het idee dat ik gedroomd had en terwijl de hemel huilde zat ik alweer in het vliegtuig. En toch was het bijzonder, de opname in de Titanic-loods was indrukwekkend, al heb ik mijn eigen bootje laten zinken! Het is een bijzonder spel om naar te kijken, erg leuk om mee te doen, maar ook vreemd om het te ervaren. Een groep bijzonder leuke mensen, waarbij je niemand kan vertrouwen en waarbij je vanaf de eerste ontmoetingen merkt dat niemand JOU vertrouwt. Spannend en een once in a life time experience...al was het maar zo kort... liefs, vera
bron:
www.wieisdemol.nl