Auteur Topic: Afvallersdagboek  (gelezen 7295 keer)

Offline udetje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afvallersdagboek
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2009, 18:42:15 »
dagboek van Sebastiaan
aflevering 6

Zo! Wat baal ik hiervan zeg! Zou ik dan toch helemaal verkeerd zitten met mijn Mol? Pieter Jan wel in ieder geval... Ik vond het een waanzinnig mooi spel om te spelen en had graag wat langer mee mogen doen.

Had ook graag meer van het land gezien, maar het gaat mij toch echt vooral om het spel. Nu weet ik niet hoe het afloopt! En nu mis ik de komende, vast ook wel heel gave, opdrachten...
Ben wel een beetje jaloers op de anderen die er nog inzitten.

Heb ze wel maar hun potgeld terug gegeven, want daar heb ik thuis toch niets aan. En aangezien het spel voor mij toch klaar is... En dat hoorde duidelijk bij het spel. Was sowieso wel van plan het terug te even hoor. Ooit. Maar had ze wel mooi te pakken!

Nu die mol nog vinden. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen. Maar het was een mooie ervaring.

Bron : www.wieisdemol.nl
« Laatst bewerkt op: 17-02-2009, 16:26:04 door udetje »
Niets is wat het lijkt... dus ook niets lijkt op hoe het is(?)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #21 Gepost op: 22-02-2009, 12:42:44 »
Dagboek Rick
Aflevering 7

Ik zat te veel op een kandidaat en had meer moeten spreiden. Mijn verdenking leed aan tunnelvisie. Maar aan de andere kant... als je zo ver in het spel bent, moet je op een gegeven moment wel durven gokken.

Je moet het ooit weten. En ik heb er toch een supergevoel over.

Het was een fantastische tijd, ik heb superveel gezien, ik heb zelfs in de Dode Zee gelegen! Prachtig toch?
Het was gewoon een mooie tijd en nu zit het erop. Jammer, maar zo is het.

Ik wens de rest veel succes en ik hoop dat de beste wint. We zullen het gaan zien...

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #22 Gepost op: 22-02-2009, 15:45:37 »
Heel sportief :)

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2009, 22:38:31 »
Dagboek Dennis
Aflevering 8

Wat een rotgevoel! Het voelt als naar huis gaan om vijf voor twaalf op het tofste oud en nieuw feest ooit! Hoe vervelend het ook mag zijn om de finale te moeten missen, toch ga ik met een tevreden gevoel naar huis.Nooit heb ik de Mol willen zijn, de Mol ontmaskeren was mijn doel! Of dat uiteindelijk gelukt is? Ik ben er zeker van wie de Mol is maar echt zeker weten doe ik het pas bij het zien van de laatste aflevering want hoe kan het dan dat ik nu al in een vliegtuig op weg naar huis zit? Misschien ben ik wel het ergste geval van tunnelvisie ooit.

Hoe dan ook. Bij deze wil ik iedereen bedanken die dit programma maakt. Het was een geweldig avontuur en ik wens de finalisten een prachtig einde van een onvergetelijke reis toe.
Tot slot, als Viv de Mol is eet ik mijn pet, muts en zonnebril op!

bron: WWW.WIEISDEMOL.NL
Tell me what your telescope says

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2009, 22:42:10 »

Eet smakelijk.

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2009, 23:45:14 »