Ik ben er nog niet helemaal uit en misschien hoeft dat ook niet meer.
Ik heb nog niemand erover gehoord en waarschijnlijk dus ook niemand is opgevallen.
De hint in deze aflevering is het koningshuis.
- Het begint bij het inleveren van de persoonlijke bezittingen en opvallend daarbij is dat als Vivienne haar spullen in gaat leveren er een zwart boek, blauwe pen en blauwe fles met water naast de mand is. Dat zwarte boek en blauwe pen had Vivienne in de hand in de taxi. Die blauwe fles met water verwijst denk ik naar Willem Alexander (blauw bloed en watermanagement). Zwartboek is een film die over de oorlog gaat en ene Sebastian erin meespeelt als hoge duitse officier en het koningshuis ook uit Duitsland stamt? Daarbij heeft Vivienne een label aan haaar koffer met de naam Alexis (alex is?) (willem van oranje?).
- Bij Anniek zien we rood/wit/blauwe vlaggetjes.
- De Stena Line is rood/wit/blauw qua kleur. S L kan Sebastiaan zijn.
- De afbeelding op de munt is George V en was de 1e koning van de Vrijstaat Ierland.
- Die schilderijen kan ik nog niks mee, zijn het afbeeldingen van koning(inn)en of van de kandidaten, de 2 mannen vind ik eigenlijk wel iets weg hebben van Sebastiaan en Jon, de vrouw weet ik zo niet.
Ik ben geneigd Vivienne aan te nemen als mol, ze is geboren als kind van Wilhelmus, ze heeft op het atheneum Willem van Oranje gezeten en meegespeeld in de miniserie Juliana prinses van Oranje.
Maar niets is was het lijkt, want vorig jaar heb ik een ieder kostelijk vermaakt met mijn hints en ik er gigantisch naast zat. (maar leuk was het wel)