Ik ben iets over wieisdemol te weten gekomen
Het is Magisch!!!!!!!!
Ik was namelijk getroffen door het griepvirus
heb gister de hele dag met 40 graden koorts op bed gelegen, kon niks doen
Heb de aflevering gekeken, en was daarna stukken beter
nu net weer koorts opgemeten en ben zo goed als niet meer ziek.
Ik weet wat ik voortaan moet doen als ik ziek ben
Over de aflevering:
leuke wending met die supervrijstelling, kunnen we een weekje langer genieten van widm
(ook al geniet ik sowieso het hele jaar door van herhalingen van widm, vrienden worden er gek van). Ik heb nu ook weer een verdachte minder, Paula, door die reuzenrad opdracht, er was namelijk op die vraag voor die 070, maar 1 combinatie, Vivienne en Paula, als mol moet je daar niet bij horen, dan wordt je buiten het spel gezet.
die kleding opdracht was opzich wel komisch, moest daarom wel lachen
heb daar niet echt een mollenstreek kunnen ontdekken, ik zou eerlijk gezegd daar vals spelen door bv sokken in broekzakken te doen, misschien en hopelijk hebben sommige dat ook gedaan.
bij die tweede opdracht was het echt genieten, bij die eerste helft iedereen chaotisch zoeken naar die vrijstelling en dennis en Froukje daardoor gewoon langs enveloppen lopen (of zou het een mollenstreek zijn) Dennis wordt agreessief naar die krantenstapel en vervolgens ook nog naar Hans
bij die tweede helft viel mij niet zoveel op, Anniek die daar gulden in de mond neemt(zoals hier al duizende malen is gezegt) misschien een hint, en grappig van Jon dan hij Paula naar een lege envelop van hem stuurt, echt super hilarisch
Ik schrok in het begin echt toen Anniek een rood scherm kreeg (best dom, want ik dacht al zeker te weten dat ze de vrijstelling had) daar ging mijn pool, maar Anniek blijft eigenlijk mijn hoofdverdachte, samen met Froukje en Jon.
Ze had namelijk de test kunnen verkloten om minder verdacht te worden
maarja we zien het wel, als volgende week Rick afvalt en ik krijg bij de test op de .nl site een groen scherm dan weet ik dat Anniek de mol is.