Ik heb een aanwijzing gevonden bij het reuzenrad spel.
Dennis kan als eerste mensen uit een bakje halen. Hij gaat gelijk volledig op de 070 vraag. Hij doet alsof Paula en Vivienne alleen maar in dat bakje kunnen zitten. Hij schrijft hun namen op de sheet en doet het voorkomen alsof niemand zich meer druk hoeft te maken om die vraag, en dat hij zoiezo een onderdeel moest zijn van de vraag over de tatoos. Met die actie zou hij de opdracht gelijk kunnen laten mislukken.
Ik weet dat iemand het al nagezocht had, maar ik denk dat Dennis toch wel eens ook in Den Haag zou kunnen wonen.
In aflevering 1 zie je dat er een dossier dichtgeslagen wordt met het mol-logo erop. Iedereen die een beetje oplettend zat te kijken kon zien aan de foto dat dat Dennis zijn dossier was. En wat zie je nou als je het beeld stilzet van die pagina met zijn pasfoto erop? Dennis heeft ingevuld bij "woonplaats": Den Haag/Amsterdam!!!
Ik denk dat hier toch wel een hint in zit. Het is tenslotte zijn eigen dossier dat voor deze serie gebruikt wordt, denk niet dat ie verouderd is!
Ik hoop dat iemand een screenshot neer kan zetten, want ik heb dit kunnen zien door mijn digitale televisie op pauze te zetten, en weet niet hoe dat met de computer moet.
Groetjes!