Hilaaaaarisch die eerste opdracht: met je was aan een waslijn op een bus door de stad.
Ik denk dat je als mol daar het beste een lichte koffer kan hebben, dan heb je en niet de kans dat je weinig kleren hebt, en je mag later bepalen hoeveel geld er in de pot komt, of hoe weinig natuurlijk! + 300 is natuurlijk niks!
Bij de tweede opdracht zat je het best in het eerste gebouw. Dan was het spel namelijk over zodra iemand de vrijstelling gevonden had. Zo kan je bepalen hoeveel geld er maximaal gevonden wordt. Want je kon maximaal verdienen wat er in het eerste gebouw gevonden werd, mits de stukken geld die in het andere gebouw gevonden werden op de stukken van het eerste gebouw pasten.
Het tweede gebouw was eng! Ik zou niet naar binnen gaan. Jon had veel geld, maar hij stuurde wel Paula naar een envelop die hij al had opengemaakt, de enige envelop die hij had laten liggen zei hij.
Paula heeft niks gevonden... Zij was niet zo opvallend vandaag. Ze heeft verder ook alleen maar in dat karretje gezetten in dat reuzenrad. Vivienne vond veel geld, en zij heeft verder ook weinig molligs gedaan.
Sebastiaan en Rick... wat een sukkels bij het reuzenrad! Je komt er natuurlijk nooit achter wiens schuld het is, maar Sebas weet het ook mooi te brengen.
Hij loog ook over de vrijstelling en zat bij de tweede opdracht op een goede positie.
Dennis is altijd haantje de voorste. Die heeft overal de eerste positie, das ook vaag.
Anniek houdt zich een beetje teveel op de achtergrond... haar verdenk ik nu ook wat meer!
Had Anniek het nou over guldens? of verstond ik dat verkeerd?
Ik dacht dat ze zei: ik heb nul gulden...
hmm
en in dat karretje: Sebas en Anniek
Anniek die naar buiten kijkt: Rick is ook iets aan het opschrijven!
Sebas: Jeuses wat heftig!
ik weet niet of dat bedoeld was op wat Anniek zei, maar het kwam er wel grappig uit!