Zo er zit (helaas) al weer een vijfde van de serie op en de 2e muzikale aanwijzing is ook alweer geweest.
mijn samenvatting:
-Dennis wil wel heel graag als eerste bij de eerste opdracht
-Hans en Anniek doen niet echt heel veel kleren in de wasmand, wat vooral Hans verdacht maakt omdat hij alleen de pot op 0 wil zetten en al heel snel de kleren wilde tellen, terwijl het nog helemaal niet nodig was
-Bij het zoeken naar de geld en de vrijstelling overdag gaat natuurlijk iedereen voor de vrijstelling, maar dan is het nog best wel verdacht dat Dennis en ook Froukje geld laten liggen. Froukje komt op een kast aflopen maar ziet niet dat er aan de zijkant een envelop hangt... hmm verdacht
-Sebastiaan vindt de vrijstelling, maar wil het niet zeggen tegen zijn medekandidaten. Hans maakt er nogal een groot probleem van, het lijkt wel of hij zich wil bewijzen. Hij wil wel heel graag weten hoeveel geld er nu verdiend is.
-Bij het zoeken naar geld en de vrijstelling 's avonds gaat Jon als eerste omdat hij "nachtblind" is. Hij vindt veel geld, maar geen van de kandidaten heeft nog door dat het maar halve briefjes zijn. Paula is overigens ook niet echt blij als er geld wordt gevonden.
-Jon leidt Paula naar een plek waar een envelop aan het raam hangt, waarvan hij al weet dat ie leeg is, hoezo mollenstreek!!
-Anniek, die nog steeds het verschil tussen de euro en de gulden niet kent
vindt de vrijstelling, maar verder geen geld. Zij maakt zichzelf hiermee heel verdacht, omdat er nog meer geld te vinden was.
-Bij de reuzenradopdracht begint weer Dennis met de opdracht alhoewel ik niet echt zie hoe je daar voordeel uit kan halen als mol.
-Sebastiaan en Anniek zitten bij elkaar in een bakje en liegen allebei over de vrijstelling
-Rick verpest op het einde de opdracht alhoewel het lijkt of Sebastiaan dat doet, maar heeft echter niet veel keus, dan een goed koppel uit elkaar halen.
-Bij de test valt het inderdaad heel erg op dat de muismatten soms rood zijn en soms zwart, ik weet nog niet precies wat ik hieruit kan concluderen. Verder zul je met de getallen die hiervoor al (veel te) vaak genoemd zijn vast iets kunnen. De S vorm vind ik dan nog het meest inventief gevonden, maar ik denk niet dat de programma-makers dat kunnen bedenken.
-De Muzikale aanwijzing: "Yeah it is me, I wanna give you some" slaat denk ik ook op Anniek of Sebastiaan die hun vrijstelling aan Jon gaven(goed gevonden overigens van de Dikke Controleur)!
Krijgt Anniek aanstaande donderdag dan voor de tweede keer een rode scherm of zal dan Sebastiaan die heel vaak verdacht lijkt eruit gaan??
Ik ga uitzending 2 nog een keer kijken en als ik nog (meer) hints zie dan laat ik het wel weten