Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
geen zin om hele topic door te lezen (sorry) Maar is het al gemeld dat Anniek een gele regenjas aan had bij de busopdracht?
Nog niet gemeld.. Maar zou ze vanwege die gele regenjas de mol zijn? Ik denk dat ze die aanhad omdat het regende..
nee ik las in topic van aflevering 1 dat er meer hintjes met de kleur geel waren....
Jon en nachtblind viel mij ook op idd! Maar toch verdenk ik Jon niet.En ik wist dus niet wat Dennis versprak, m'n broer was aan het kletsen erdoorheen Rick vind ik ook idd verdacht. Dus op het moment Anniek, Sebas en Rick.En vooral na deze aflevering, komt naar voren dat het getal '2' centraal staat.
Ik vind die uitspraak van Anniek wel erg vreemd. Wie zegt nu gulden, zo dom is ze toch niet?
Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
CitaatZe hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
Ik weet niet of de mol dit nou echt schrijft.. Maar tricky is niet echt een woord wat ik Hans zie gebruiken Ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Er kwam inderdaad heel erg veel het getal twee in voor. (twee vrijstelingen, met zn tweeën het was uitzoeken, met zn tweeën in de reuzenrad enz) misschien een aanwijzing??!: tweede letter in het alfabet is: B. De enige die een b in zn naam heeft is SeBastiaan LaBrie!
Waarom bij Wie verdenkt Wie staat bijna niks ingevuld, deze aflevering vertelde namelijk iedereen wie hij verdacht, zie me lijst ergens in de eerste 10 paginas.
Ik blijf verder bij dat mijn Mol Anniek dus niet meer de Mol is..ik ga ervan uit dat de Mol nooit het rode scherm zal krijgen.
Dat vraag ik me af... iedereen vult de test in, ook de mol, en de mol kan expres alles fout doen en dan de test het slechtst maken en dus een rood scherm krijgen en als jij, als mol, dan juist die munt hebt... lijkt me mooie afleidingsmanoevre
@vlees91: Waarom zou Paula het woord "tricky" niet kunnen gebruiken Ze zegt op een gegeven moment toch ook "spooky"? Vergelijkbaar denk ik
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
686 gasten en 0 vaste bezoekers