Wat mij eigenlijk bezig houdt: Wíe zou er bij de reuzenrad-opdracht overblijven als alle combinaties juist in het reuzenrad zaten? Er stond namelijk op het eerste blad van die flipover akelig duidelijk het logo van de mol...
Dus, welke combinaties waren juist? Dennis heeft 2 tattoos, dus kon bij iedereen met 0, maar zijn er ook mensen in de groep met 1 tattoo? Er werd gezegd dat Froukje thuishoorde in de combi van samen 353 cm lang, maar 353/2 = 176,5. Het zou dus ook kunnen dat bijvoorbeeld Anniek & Jon deze combi konden vormen.
Bij de zoekopdracht in het Titanicgebouw vond groep 1 in totaal € 1.900,- en groep 2 € 4.300,-. Er is echter slechts € 1.350,- in de pot gekomen. Als groep 2 het hele gebouw heeft doorzocht en alles heeft gevonden én als de ene helft van elk biljet verstopt was in de eerste ronden en de andere helft in de tweede, hoe kan er dan geen € 1.900,- in de pot komen? Het lijkt mij dat de mol in het tweede groepje zat en daar als 1 van de eersten moet zijn geweest om geld te laten verdwijnen.
Trouwens, wat mij opviel bij het voorstelfilmpje (shots van kandidaten en opdrachten) was dat er volgens mij sommige shots veranderd waren; er werden andere opdrachten getoond. Ik kan me natuurlijk vergissen...