Nou, de mol, Sebastiaan (denk ik), wist dat Anniek aan het liegen was toen ze zei dat ze geen vrijstelling had
Maar voor mij is eerlijk gezegd helemaal niet duidelijk waar die muzikale aanwijzingen voor bedoeld zijn. Zeggen die iets over de mol of over de volgende afvaller en gaat dat dan over de laatste aflevering... Ik ga me er eens in verdiepen, want dit jaar heb ik echt een Wie-is-de-mol-koorts.
Blijkbaar ja, want Hans zei ook in 't gesprek met PJ (
) dat de afgelopen muzikale aanwijzing sloeg op Anniek die loog.
Verder denk ik dat deze muzikale aanwijzing slaat op de afvaller van aflevering 3. Net zoals de afgelopen muzikale aanwijzing de boodschap mee bracht: er valt niemand af. Staat volgens mij duidelijk op schiffers.fm weergegeven. 't gaat over de afvaller van de komende aflevering. Ik denk dat dat Jon is.
Want zowel Anniek als Sebastiaan hadden zijn naam op hun vrijstelling gezet. Wat horen we nu? "I want to give you some" >> ze wilden Jon mee laten delen in het voordeel van het hebben van zo'n vrijstelling. De I - ik persoon is de mol en Jon kon dus van Sebastiaan en Anniek meedelen in de vreugde. Ware het niet dat ze allebei hun vrijstelling inleverden en zodoende de rest ook er van profiteerden.
Enfin, ik voorspel: Jon, afvaller aflevering 3.