heb weer genoten!
Lastig hoor: sommige vallen nou toch wel af:
-Rick: echt een player
-Sebastiaan: idem; opvallende molstreekjes, maar te opzichtig denk ik.
-Jon: haalt te veel geld binnen voor de pot
-Vivienne: vond ik verdacht, maar dan haal je toch niet zoveel geld binnen? Zelfs de 1000 tikte ze aan met de verdubbelaar! Dat kan een mol niet maken.
-Dennis: WIE is de mol: Dennis. Zo simpel kan het niet zijn. Ik zie hem als player.
Nog verdacht:
-Paula: ook opzichtig aan het mollen. Wel vreemd dat ze slecht communiceert tijdens de opdrachten.
-Froukje: de enige waar ik geen hoogte van krijg. Soort Dunya van vorig jaar..
-Anniek: ik hoor veel "mol mag geen rood scherm hebben", waar staat dit dan? Ze loopt echt te kloten in de auto, ze staat tegen de tel cel aangeleund terwijl de tel afgaat, haalt amper geld binnen: zij is echt verdacht. Ook die waslijnactie (was veel meer uit te halen voor de pot), zit me nog niet lekker.
Conclusie: Anniek dan maar..
hier kan ik het wel in vinden. ik vond haar namelijk heel verdacht bij beide spellen van deze aflevering.
ten eerste: bij het telefoon spel dat ze tegen de telefooncel aangeleund staat maar de telefoon een lange tijd niet hoort (of iig dat niet laat blijken terwijl hans er een stuk vanaf staat en misschien zijn gehoor niet al te best is zie ook de eerste aflevering in het titanic gebouw waar jon hem constant roept maar hij het niet hoort. dj probleem wat vaker voorkomt!!)
ten tweede: de mol moest ervoor zorgen dat er iig één koppel niet op het eindpunt aan kwam of iig niet op tijd zodat er geen geld in de pot zou komen. wat doet anniek dus, ze zorgd er voor dat ze eindigen bij het verkeerde busstation. zij heeft de keuze gemaakt om met de toch wat slungelig overkomende hans (kijk ook hoe graag zij met hans wil als er koppels gekozen moeten worden) samen te gaan. als hans aan haar vraagt of ze zeker weet dat ze bij het goede (ergens bij een verlaten) bushalte staan zegt ze natuurlijk dat ze goed staan om mooi het geld uit de pot te houden.
ten derde: bij het auto spel kruipt ze achter het stuur van een auto terwijl ze volgens wikipedia helemaal geen rijbewijs bezit zie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs en scroll helemaal naar beneden waar de bekende nederlanders zonder rijbewijs staan!!
vandaar dat ze met een slakke gangetje over het terrein reed. dat ze toch als langste over bleef heeft daar niks mee te maken. de jagers wisten van te voren ook dat zij als laatste ingesloten moest worden. en uiteindelijk zo weinig geld binnen halen is voor mij ook een mollen streek.
wat denken jullie??