Auteur Topic: Aflevering 3 (22-01-2009)  (gelezen 103952 keer)

Offline Zaz

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 (22-01-2009)
« Reactie #160 Gepost op: 23-01-2009, 10:22:06 »
Ik dacht tijdens de telefooncel opdracht zeker de mol gezien te hebben ;)....Op het moment dat ze de antwoorden moeten geven om naar de volgende telefooncel te gaan, worden alle antwoorden gefilmd (vuilnisbak, schilderij, tekst enz) echter een keer niet als Sebastiaan de telefoon heeft en Rick het antwoord Hector (geloof ik) geeft. Jaaaaaa dat is 'm, Rick is de Mol.....even later zijn ze  wel eerste op het busstation  :-\\, dus mijn overtuiging is weer gedaald  :(

Ik vond Paula wel erg opvallend mollen...te Milouska achtig...

Enne wel leuk dat ze zelf weer teams mochten maken ::tandpastasmiley::
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 23-01-2009, 10:39:28 »

Anniek/Hans zien we niet in Robbinson.

Jawel! ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #162 Gepost op: 23-01-2009, 10:41:20 »
Anniek/Hans zien we niet in Robbinson.

O, zeker wel. Die moesten kijken wat er op het schilderijtje naast de telefoon stond: een hondje...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 23-01-2009, 10:46:00 »
ten derde: bij het auto spel kruipt ze achter het stuur van een auto terwijl ze volgens wikipedia helemaal geen rijbewijs bezit zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs en scroll helemaal naar beneden waar de bekende nederlanders zonder rijbewijs staan!!
vandaar dat ze met een slakke gangetje over het terrein reed. dat ze toch als langste over bleef heeft daar niks mee te maken. de jagers wisten van te voren ook dat zij als laatste ingesloten moest worden. en uiteindelijk zo weinig geld binnen halen is voor mij ook een mollen streek.

wat denken jullie??
[/quote]

Ze moesten toch eerst(in het huisje nog) opschrijven welke 3 personen een goed richtingsgevoel hadden etc. Ze wisten toen nog niet dat ze auto moesten rijden.
Slapen kan altijd nog!!

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #164 Gepost op: 23-01-2009, 10:50:35 »
ten derde: bij het auto spel kruipt ze achter het stuur van een auto terwijl ze volgens wikipedia helemaal geen rijbewijs bezit zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Rijbewijs en scroll helemaal naar beneden waar de bekende nederlanders zonder rijbewijs staan!!
vandaar dat ze met een slakke gangetje over het terrein reed.

Ze legde tijdens de uitzending uit dat ze net haar rijbewijs gehaald had, dus is wikipedia niet bijgewerkt.

Ze moesten toch eerst(in het huisje nog) opschrijven welke 3 personen een goed richtingsgevoel hadden etc. Ze wisten toen nog niet dat ze auto moesten rijden.

De mol weet alles ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #165 Gepost op: 23-01-2009, 10:52:41 »
Waarom had Sebas als enige bij de executie geen tas bij zich ???

En waarom had Dennis in het theater juist wel een tas (en nog zo'n grote weekendtas ook) bij zich? ::vergroot::

In de bus is Dennis nogal uitgesproken over het in andermans tas zitten. "Wie in mijn tas zit, maak ik het leven zuur!" (o.i.d.)
Vervolgens verschijnt het geld uit zijn tas...
« Laatst bewerkt op: 23-01-2009, 10:54:39 door daantje17 »
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline vveerraak

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 23-01-2009, 11:09:01 »
Dan heeft er iemand van de productie een heel zure rest-van-WIDM gehad  ::)
Tell me what your telescope says

Offline daantje17

• Forumlid
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
« Reactie #167 Gepost op: 23-01-2009, 11:10:38 »
Dan heeft er iemand van de productie een heel zure rest-van-WIDM gehad  ::)
::rofl::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Meriek

• Forumlid
  • Fulltime Molloot
« Reactie #168 Gepost op: 23-01-2009, 11:25:26 »
Sowieso vaag dat dat geld uit een tas van een kandidaat moest komen, het was toch veel voor de hand liggender geweest als PJ het gewoon overhandigde? Ik ben benieuwd of er in volgende afleveringen nog iets over gezegd wordt...

Nog een vraag: waar ging de eerste opdracht nou mis bij Vivienne en Dennis? Bij Hans, Anniek en Paula hebben we de verbindingsproblemen in beeld gekregen, en Rick en Sebastiaan waren naar mijn idee alle kanten op aan het lopen behalve de goede, maar Dennis en Vivienne leken zo op het oog niet veel fout te doen. Hoe kan het dan dat ze niet als eerste terug bij dat station waren?
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline wwg

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
« Reactie #169 Gepost op: 23-01-2009, 11:53:44 »
Waarom moesten alle drie teams naar Robbinson Bar?
Da's toch wel opvallend.

Omdat daar een cameraploeg staat en die dus niet drie locaties af moet ;-) en om nog grotere verwarring te zaaien als ze allemaal tegelijk bij de bar zouden aankomen

Offline Injetta01

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 23-01-2009, 12:13:25 »
Misschien heeft Anniek wel speciaal haar rijbewijs gehaald voor Wie is de Mol. Voor het geval dat ze dus achter het stuur terecht zou komen.

Ik meen me ter herinneren dat vorige mollen ook vooraf cursussen en trainingen voor iets hadden gevolgd. Bijv. schieten, abseilen, etc.
Of... ze heeft nog niet eens haar rijbewijs maar wel wat lessen gevolgd voor de MOL.

Anniek is mijn mol, dus tja... dan redeneer ik alles daar naar toe natuurlijk. Ik ben al hopeloos in de tunnel verstrikt. ;D

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #171 Gepost op: 23-01-2009, 12:52:50 »
Nee, dat is geen schilderij. Dus Anniek maakt geen fout.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 23-01-2009, 12:56:55 »
Trouwens, Rick beschuldigd Jon 2x van slechte communicatie tijdens de speurtocht. Terwijl wij Jon toch duidelijk horen praten (al weten we niet of hij op dat moment iemand aan de lijn heeft). Bovendien halen Rick en Sebastiaan de eindbestemming.

In ieder geval vraag ik me af wat Rick te verbergen heeft omdat hij de schuld in Jon's zijn schoenen wil schuiven.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
« Reactie #173 Gepost op: 23-01-2009, 13:18:55 »
Huh!
Check dit plaatje (25:50):

Ze hebben hier net de zin compleet "Het geld is hier maar bij ..."
Jon zegt net "Bij mij? Bij jouw? Ik heb alle namen al gezegd".

En op exact dat moment steekt Dennis zijn hand op. Waarom?
Moet hij plassen? Of geeft hij het non-verbaal het juiste antwoord?

Offline timmyt

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 23-01-2009, 13:22:26 »
Howdie molhunters,

Misschien heb ik 2 tips gevonden in aflevering 3. Ik vind ze in iedergeval spannend genoeg om ze met jullie te delen!

1
Meteen in het begin bij de presentatie van PJ... Wat zie op de achtergrond, juist een kerktoren. Niets bijzonders...
Maar het mooie van de grap is... Je hoort "die" toren 6x slaan!.... Maar als je nu kijkt naar de tijd... dan zien we allemaal dat het 12.55 is... Nou en dan slaat een klok echt geen 6x naar mijn idee... Het kan zijn dat er een mis of een bruiloft is of iets dergelijks... Maar dat denk ik eigenlijk niet.. Dus dat vind ik echt vreemd.  ::vergroot::

2
Tijdens de testen zitten ze allemaal in dezelfde ruimte. Je ziet alle mollen van de zijkant.
Niets bijzonders... Alleen bij Jon zie je een rood vierkant hangen links in beeld... Ik heb het terug gekeken en dit komt volgens mij écht niet bij de andere kandidaten voor...  ::vergroot::

Wat vinden jullie ervan...?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2009, 13:28:43 »
Iets dat mij nu te binnen schiet betreffende Beethoven. Die werd doof.
Ik heb wel een paar doven gezien in de aflevering  ;D En een van die doven is naar huis  ::)

Offline Annika89

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2009, 13:42:49 »
2
Tijdens de testen zitten ze allemaal in dezelfde ruimte. Je ziet alle mollen van de zijkant.
Niets bijzonders... Alleen bij Jon zie je een rood vierkant hangen links in beeld... Ik heb het terug gekeken en dit komt volgens mij écht niet bij de andere kandidaten voor...  ::vergroot::

Wat vinden jullie ervan...?
Dat rode vierkant hing er bij Sebastiaan ook al, of bedoelde je dit niet?

Offline WIDM_DH

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2009, 14:06:04 »
Dat rode vierkant hing er bij Sebastiaan ook al, of bedoelde je dit niet?

je bedoelt het Nederland 1 logo? Nee, ik denk dat het rode vierkant aan de linkerkant  niet belangrijk is. Dat weet ik wel zeker (en zoals dat plaatje aangeeft, hing dat er permanent).

Offline Hett

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2009, 14:09:41 »
Ik vond de aflevering van gisteren erg leuk, vooral het spel in het theater.
Wat al eerder werd gezegd, dat met die kerktoren viel mij ook op.
Maar ik vond het ook raar dat later, wanneer ze naar het theater gaan, dezelfde klok weer in beeld is, en weer op 12.55 uur staat.
Kan natuurlijk zijn dat ze een zelfde soort shot is gebruikt als bij het interview zeg maar. Maar ik vind het wel een beetje raar.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2009, 14:22:50 »
Die toren, is dat toevallig de Albert Memorial Clock? Misschien nog meer hints :D

Bijvoorbeeld:
Citaat van: Wikiepedia, the free encyclopedia
In 1947, the film Odd Man Out was filmed partly in Belfast, with the Albert Clock as a central location, although neither the town nor the clock is explicitly identified.
Odd Man Out, dat betekent zoveel als Wie Hoort Er Niet Bij. Toevallig zijn ook wij op zoek naar één kandidaat die afwijkt van de rest. Is Odd Man Out dan een hint naar dat de mol een man moet zijn?
« Laatst bewerkt op: 23-01-2009, 14:25:30 door Daedalus »
The British are not impressed.