Zucht...
* Het
6x luiden van de klok tijdens PJ's inleiding is er in gemonteerd, idd opvallend.
*11.45: Paula hoort Hans niet. Anniek wel...?
*Paula moeite met alle conversaties deze aflevering. Maar de Mol kan ook alle verdenkingen naar haar hebben laten wijzen...sabotage..
*Sebas wijst Paula op sabotage porto : "Ach flikker op", zegt ze...zou een Mol dat zeggen? Hmmmmm...
*Het lijkt er op dat Froukje verkeerde nummers intoetst (zie topic kandidaat Froukje).
*12.05 Anniek: "
Kut" als er wel een verbinding tot stand komt...juist fijn toch??? Als je wilt dat de opdracht slaagt...
*15.42 Sebas:
niet echt invoelend teleurgesteld :"Is het klaar? Neee....". Aan het einde van de auto-opdracht vindt hij het juist erg opvallend (als hij Paula als Mol wil aanwijzen) dat zij een soort gelijke opmerking maakt.
*27.57 Dennis met zijn commentaar op de muziek opdracht :"
Wie was...
ik"
*Dennis is wel erg laks tijdens deze muziek-opdracht.
*Sebas rijdt als enige met een
plastic beschermkapje op zijn helm...moet de Mol ten alle tijde extra bescherming van de productie (dit natuurlijk als
figuurlijke hint)?
*40.26: Op de porto van Paula staat
1046. hint? Wellicht naar een tijd? In deze aflevering om 10.46 niet 1 persoon in beeld, dus wellicht iets anders?
*wat staat er op de 6 helmen? Anniek heeft een zwarte met
oranje horizontale streep in het midden, Sebas dus een donkere met kapje, Viv. wit met gekleurde printjes, Jon een
rode met witte print, ben nieuwsgierig wat erop staat. Hans doet er niet meer toe nu en froukje vlgns mij een donker
groene zonder print.
*Sebas zegt bij de test:"
Wie is de Mol, wie is de Mol, wie is de Mol, wie is de Mol....
IK ben bla bla bla bla..".
*We horen niets wat Sebas heeft gelezen in het molboekje. Het interesseert hem niet? Alleen de lol van verwisselen? Lijkt niet om de info te gaan. Of stinken we weer in de montage?
Zucht ...
*Sebastiaan is erg druk met het verdacht maken van anderen. Maar dus juist ook zichzelf... Wie gooit er nu in godesnaam een plattegrondje weg zo vroeg in de opdracht?
*Rick is erg braaf deze aflevering (teveel gemold in aflevering 2?).
*Anniek is erg laconiek...laat zich even gaan als ze vloekt als er wel verbinding is en schijnt erg slecht te hebben gereden.. bij de telefooncel:" Paula Udondek gaat ons zo bellen...", met een glimlach rond haar lippen...
*Dennis dreigt met een zure tijd als iemand in zijn tas zou komen...juist bij hem zit het geld bij de muziekopdracht... leuke grap van de productie??
*Jon... doet erg zijn best...heel erg....
*Paula... teveel communicatieproblemen...maar goed...bij Yvon lag het er ook wel eens dik bovenop...
*Froukje (18.22)...zei iets als:"Ik probeerde er een soort van relaxed over te zijn maar in dit geval vind ik het wel heel, heel vervelend want......."...
*Vivienne het minst opvallend....?
*Allen waar heel erg traag met de telefoonopdracht...wat een slakkentempo....niet te geloven!
Spoor bijster...