Mijn favoriete personen in deze serie zijn Dennis, Jon en Sebastiaan.. Jon is zo heerlijk bezig altijd. Het is echt een druktemaker en, de mol of niet, lekker chaotisch
Sebastiaan is de laatste tijd wel een klein beetje overdreven, maar toch maakt hij het spel wel interessant. Je vraagt je toch af of het niet gewoon enorm slim is
En volgens mij wordt hij door weinig mensen verdacht.
Dennis is echt de reden waarom ik deze serie van WIDM enorm tof vind.
"Ik kan niet tegen chaos!' Geweldig.. En natuurlijk de ideeën waar hij constant mee komt. Het maakt mij niet zo veel uit of hij wel of niet de mol is, als hij er maar lang in blijft
Toch verdenk ik hem nog steeds, hij doet zo hard mee, ideeën verzinnen etc. maar hij haakt altijd af. Ik heb ook geen flauw idee wie de mol kan zijn omdat ik iedereen verdacht vind haha.
Oja, deze aflevering viel me of dat Dennis al heel snel riep dat die tenten gekocht moesten worden, geloof dat hij niet eens heeft gewacht tot er veel geld af was. Als mol heb je natuurlijk ook liever je eigen tent
Kun je je ook alvast voorbereiden op de dag erna. Maar dat zal voornamelijk meer tunnelvisie zijn
Paula er uit, vond ik niet zo erg, ik vond haar niet helemaal in de groep passen. Ze was heel afwezig en stil enzo. Wel jammer.