Ik denk toch dat het op sebastiaan slaat al geloof ik echt niet of nog niet dat hij er uit gaat! Kan dat niet vatten, maar toch wijzen veel dingen op hem.
"I've had all that I wanted of a lot of things I've had"
Sebas had de pot en als kandi wil je natuurlijk zoveel mogelijk geld in de pot en dan is het nog mooier om deze bij je te hebben! Lijkt mij dan. Hij had alles wat hij wilde van alles wat hij had. Hij wilde het geld, had het ook, maar was dit ook kwijt geraakt.
"And a lot more than I needed of some things that turned out bad"
Toen de volgende ochtend it turned out bad voor sebas.
Als je verder kijkt naar een zin in het lied valt deze mij heel erg op die eigenlijk meteen aan Sebas gelinkt kan worden!
namelijk deze zin:
"I got sidetracked in El Paso,
Stopped to get myself a map
Went the wrong way in Pleura with Juanita on my back"
Gaat dit niet heel erg over opdracht 1 uit aflevering 3. Rick en Sebas raakte de weg kwijt doordat Sebas de kaart weg had gegooid. Ze gingen terug om de kaart weer uit de prullen bak te halen en dit gebeurde, voor Sebas, allemaal met Rick 'in zijn nek' of op zijn vingers kijkend.
Toch viel deze mij ook enigzins op:
"There's somebody set to grab me
Anywhere that I might be"
Sebas wordt na deze aflevering natuurlijk flink verdacht door het geld dat hij zoek heeft gemaakt. Dus de zin there's somebody set to grab me slaat dus op de groep die hem juist zien als mol. Anywhere that I might be slaat er dan op dat ze hem het hele spel, waar hij ook is en wat hij doet in de gaten houden!
"And wherever you might look tonight
You might get a glimpse of me"
Wie kon er niet slapen en wie liep er midden in de nacht rond te zwalken over het grasveld met drie tenten 3 slaapzakken en heel veel schapen.. JUIST SEBASTIAAN!..
Ik denk dat Sebas er toch uit gaat. Toch kan ik het niet begrijpen, want volgens mij zit sebas aardig lekker in het spel!