Ze hebben het hier over vier afleveringen.
Die hebben we inmiddels gehad en nu komt ook aflevering 5 uit datzelfde gebied ...
Ze kunnen ook halverwege de aflevering vertrekken. Anders is het wel bijzonder lullig voor degene die afvalt tijdens de test, want hij/zij weet dan dat ze naar een ander land gaan, maar hij/zij moet dan naar huis. -.-
Kvind het ook geen slechte gedachte dat de kandidaten vertrekken. De geruchten gaan over Jordanië, en kzie de kans evengroot dat de kandidaten daarheen vertrekken dan dat ze blijven. Kheb paar aanwijzingen dat ze vertrekken volgende aflevering (na de laseropdracht):
- In de leader zijn 3 shots te zien over bovengrondse grotten:
Beeld 1,
Beeld 2 en
Beeld 3). Met name op beeld 3 is te zien dat de grotten waarin de opdrachten zich bevinden handgemaakt zijn. In Jordanië (en andere landen in het Midden-Oosten) is het zeker het geval dat ze daar (grote) grotten met de hand hebben gemaakt. Één (handgemaakte) stad bestaand uit rotsen in Jordanië is zelfs tot wereldwonder uitgeroepen. Naar mijn weten zijn de grotten in (Noord-)Ierland door de natuur ontstaan en (Noord-)Ierland is veel te modern en heeft te weinig steen om zulke (grote) rotsen/stenen om grotten te maken.
- In de leader is het volgende shot te zien:
http://i42.tinypic.com/2088b5s.jpg . Het moge duidelijk zijn dat paardrijden niet een volkssport is van Noord-Ierland. Paar beelden via google van Jordaanse paarden ->
Paard 1,
Paard 2. Er moet wel bij gezegd worden dat niet alle paarden zo zijn die op google te vinden waren, maar ik zie een aannemelijkere gelijkenis.
- In de beelden van volgende week laten ze alleen één opdracht zien, terwijl in alle andere "volgende week filmpjes" meer dan 1 opdracht is laten zien. Misschien om het landschap van de andere 1 of 2 opdrachten te verbergen.
- Pieter Jan: “Aflevering 5: Verrassing”. Er gebeurt dus gegarandeerd iets heel boeiends.
- Tijdens het “volgende week”-filmpje, juichen de kandidaten enorm hard, zie
hier. Dit gaat waarschijnlijk niet over dat een opdracht gehaald is, want dan verklapt de regie dat de opdracht is geslaagd en dat doen ze niet. Sowieso juich je niet zó uitbundig als je een opdracht gehaald hebt. Kvind het voor de hand liggend dat het slaat op de “Verrassing” waar Pieter Jan het over heeft.
60% ofzo hiervan was al gezegd, maar kdacht, kzet het even op een rijtje. Het hoeft overigens geen Jordanië te zijn, maar dat heb ik als land gebruikt omdat daar geruchten over waren. Niet al deze gegevens weet ik overigens 100% zeker, dus als ik iets fout heb hoor ik het graag
Mochten de kandidaten daadwerkelijk vertrekken, maakt dit Froukje wel weer verdacht omdat ze zomerjurkjes als hoogst nodige beschouwt, en zegt dat ze "niet wist of ze hier zouden blijven".