You never give me money >> wie krijgt maar telkens niet de rol van penningmeester? Anniek
Ik heb net de molmail bekeken en tja dan blijf ik toch bij Anniek
Denk dat de hint hem zit in wat Viviënne op 't eind zegt: dat er dus nog 2 vrouwen over zijn en dat zij zich niet uit het spel laten spelen door de mannen.
Anniek valt dan hoogstwaarschijnlijk niet af als gevolg van een actie van Rick/Sebas/Jon of Dennis maar eerder omdat ze op de verkeerde mol/het verkeerde paard
wedt. Trouwens, dat get your bags and get into the limousine, kan ook slaan op 't stukje waarin je de taxi voorbij ziet komen. Het zou zo maar zijn dat 1 of 2 kandidaten weer apart genomen worden (zoals in afl. 2, degene met de lichtste koffer/tas) en dat die dan in een limousine rondgaan rijden terwijl de anderen in een taxi naar een punt moeten gaan.
Dan is 't dus een erg letterlijke intrepetatie van de muzikale aanwijzing. Anniek die nooit 't geld kreeg als penningmeester en Anniek die wellicht deze aflevering haar bagage meeneemt een limousine in. Nu hebben we alleen een taxi & romeinse strijdwagen (ahum, vast iets anders maar daar doet 't mij aan denken) gezien. Dus 't kan ook prima wat anders zijn. En gezien de 2 muzikale aanwijzingen die naar Paula & Froukje verwezen verbaast 't mij niks als ik 't compleet fout heb.
Misschien is 't toch Sebastiaan. Je zag hem heel lang nadenken alvorens ie ging antwoorden. En dan praatte hij ook nog eens in een de verleden tijd. Plus had ie het over: het spel hoog spelen. Kan weleens tè tricky worden voor Sebas dat ie de groep moet verlaten