De locatie vind ik echter bijzaak, het is het spel waar het om draait. De Vlaamse series vonden plaats in Frankrijk, Spanje en Italië. Niet zo ver maar het waren alledrie toplocaties.
Het zijn vooral de opdrachten, de kandidaten en vooral "De Mol" die de serie maken. Ook al zitten ze op de meest paradijselijke bestemming, als die drie factoren niet deugen wordt het programma één dikke flop.
Voor mij mag het dus Europa worden. En als het dan toch met bekende Nederlanders moet, het liefst van al mensen die ook bekend zijn in Vlaanderen want ook hier volgen veel mensen de Mol op de voet.
Ik heb al de naam Ilse Delange zien circuleren. Awel mensen van dat kaliber zie ik wel zitten. Is zo'n persoonlijkheid als Yvon Jaspers of Vera Mann (wel een Belgische maar kom) die we hier ook wel kennen. Tot nu toe kende ik van deze serie (2009) de meeste BN'ers.we hebben natuurlijk wel grote steden zoals Gent, Antwerpen, Brussel, ...
Ik dacht eerder aan één helft in de Ardennen, de andere helft in verschillende steden of dorpen in Vlaanderen. Kan nog grappige televisie opleveren.