Auteur Topic: Wie is de mol 2010, waar en met wie?  (gelezen 243513 keer)

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de mol 2010, waar en met wie?
« Reactie #120 Gepost op: 25-02-2009, 16:43:33 »
Is idd een leuk rijtje :D :D maar patrick mag wel ipv van Dick jol... Eigenlijk jammer dat er maar 10 mensen mee kunnen doen hea :P :P

Ik dacht, ik neem de leukste 5 mannen en 5 vrouwen (voor mij persoonlijk), één man en éen vrouw uit elke serie. Bewust enkel gekozen uit de series met BN'ers omdat ik het 'pas' sinds 2005 volg.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #121 Gepost op: 1-03-2009, 19:21:56 »
ik wil wel eens een serie zien met B.O.F.-ers: bekenden op forum.
(ik tip heinz als winnaar en lautjuh als zoveelste vrouwelijke mol)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #122 Gepost op: 1-03-2009, 19:25:10 »

lautjuh als zoveelste vrouwelijke mol)
dat kan niet, want lautjuh is niet blond

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #123 Gepost op: 1-03-2009, 19:27:56 »
niets is wat het lijkt jos. ::vergroot::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #124 Gepost op: 1-03-2009, 19:54:13 »
dat kan niet, want lautjuh is niet blond

Voor WIDM verf ik het blond Jos  ;D
Maar goed idee Ibung, alleen zou ik volgens Karel een flubbel-mol zijn omdat ik alles precies volgens het format de regeltjes zou doen.  ;D
« Laatst bewerkt op: 1-03-2009, 19:56:26 door Lautjuh »

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 2-03-2009, 08:47:47 »
Als je een serie doet met een deelnemer uit alle series, dit in het kader van de jubileumserie ::jaja:::
Robin (serie 1)
Yvonne (serie 2)
Prince (serie 3)
Chandrika (serie 4, in de herkansing)
Roelant (omdat ie ziek is geworden) & Jim (serie 5)
Toine (serie 6)
Renate (serie 7)
Regina (serie 8)
Froukje (serie 9) ::jaja::

Dan ga ik voor een jubileum serie met alle ex-mollen (met negen kandidaten kunnen ze twee keer een vrijstelling geven).
Bovendien hebben dan zowel de aanhangers van een nieuwe serie met BN'ers als een nieuwe serie met ON'ers een beetje hun zin.

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #126 Gepost op: 2-03-2009, 15:15:54 »
Met wie:
(oud) sporters
- Rintje Ritsma
- Ruud Gullit
- Dennis vd Geest
- Aron Winter
- Leontien van Moorsel
Acteurs/actrices
- Cas Jansen
- Antonie Kamerling
- Kim van Kooten
- Daniel Bossevain
- Caroline de Bruijn
En verder
- Brigitte Kaandorp
- Henk Westbroek
- Plien of Bianca
- Ad Visser
- Harm Edens
- Anouk
- Najib Amhali
- Javier Guzman
- Diewertje Blok
- Erik van der Hoff

En dan nog ...waar?
Zweden/Noorwegen
Peru
VS
Turkije (Cappadocië ofzo?)
...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 2-03-2009, 15:25:31 »
ja  Patrick samen met vief,  dat wordt wat ::rofl::

Dat dacht ik ook :P :P Dan zullen ze wel helemaal miss and mister complot worden :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MarissaWIDM

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 2-03-2009, 17:22:34 »
Qua locatie lijkt Scandinavië mij ook heel gaaf. En ik zou het ook super vinden als ze naar Italië / Griekenland gingen ::love:: ::love::

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #129 Gepost op: 2-03-2009, 21:18:54 »
Mij lijkt het wel wat om Najib Amhali en Ilse DeLange als kandidaat te zien. Dan kan ik misschien eindelijk enkele mensen in mijn omgeving overtuigen te kijken. Ook heb ik net als vorige keer Ruben Nicolai op mijn lijstje staan. Guido Weijers lijkt me ook een goede kandidaat.  ::jaja::

Wat betreft het land. Mij lijkt een Noorwegen/Zweden combi wel iets. Dan heb ik tenminste  eens de mogelijkheid wat voorkennis te verzamelen.

Wat betreft WIDMJr. Die moet zeker terugkomen. Ik zou het zelfs niet erg vinden als ze daar enkele Junior BNers in zouden stoppen (eenmalig).

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #130 Gepost op: 3-03-2009, 10:47:36 »
Volgend jaar moeten ze Wie is de mol opnemen in India of Zuid Afrika is ook heel erg mooi, en dichterbij huis lijkt IJSLAND me ook erg mooi. Wie er mee moeten doen, Ruben Nicolai vind ik inderdaad een goede keuze en ook Caroline de Bruijn mag meedoen, ook vind ik Lieke van Lexmond ook wel leuk erin, en Mike staring vind ik ook erg leuk en Kim Lian..?

Offline Marj2

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 3-03-2009, 13:31:24 »
Ik zou nog eens een vurig pleidooi willen doen voor een "gewone" WIDM...geen (min of meer) bekende Nederlanders maar "gewone" mensen. Zo veel spannender... ;D Terug naar het oude concept.

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #132 Gepost op: 3-03-2009, 23:44:29 »
Een mol met de oud-presentatoren en de bedenkers van de mol, dat zou nog iets geven.

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #133 Gepost op: 4-03-2009, 10:16:24 »
Ik zou nog eens een vurig pleidooi willen doen voor een "gewone" WIDM...geen (min of meer) bekende Nederlanders maar "gewone" mensen. Zo veel spannender... ;D Terug naar het oude concept.

Nu ik dat verhaal van Julien over serie 4 heb gelezen, kan ik me voorstellen dat IdtV en de AVRO dat niet meer willen. Ik kan me voorstellen dat BN'ners er meer voor over hebben om een show neer te zetten dan gewone Nederlanders die zich verbazen over de gang van zaken...
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Marj2

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 4-03-2009, 11:02:23 »
Nu ik dat verhaal van Julien over serie 4 heb gelezen, kan ik me voorstellen dat IdtV en de AVRO dat niet meer willen. Ik kan me voorstellen dat BN'ners er meer voor over hebben om een show neer te zetten dan gewone Nederlanders die zich verbazen over de gang van zaken...

Ik heb de post waar je het over hebt niet gelezen (kan het zo gauw niet vinden), dus daar kan ik niet op reageren.
Maar het idee van WIDM was niet om een show neer te zetten, het ging om de onderhuidse spanning die de onzekerheid en de 'groepsprocessen' met zich meebrachten. Heel wat anders dan de schoolreisjessfeer die het programma tegenwoordig uitademt.
Ik kijk nog steeds trouw, maar realiseer me nu dat dat meer is uit nostalgie dan omdat ik het programma nog interessant vind. Daarvoor is het gewoon te veel veranderd.
Bovendien twijfel ik ernstig aan de motieven van sommigen van de bekende  ::) Nederlanders die nu meedoen. Soms heb ik het idee dat ze het als een carrière move zien.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 4-03-2009, 11:05:48 »
Mee eens.
Ehhh... misschien kunnen de makers ook gewoon níet sjoemelen met (de uitkomst van) de opdrachten? Het is maar een ideetje hoor.

Ik kan me Juliens verbazing en teleurstelling wel voorstellen, hoor. Hij is niet gek, hij weet ook wel dat het een televisieprogramma is en dat dat inhoudt dat je soms moet wachten en dat er misschien een keer een stukje over moet bij de uitleg of wat dan ook. Maar ik zou als kandidaat ook niet verwachten dat er dermate gesjoemeld zou worden met het spel en de opdrachten zelf. Maar goed, hij zegt ook dat de kandidaten uit serie 3 het anders beleefd hebben, dus misschien is serie 4 wel de negatieve uitzondering geweest. Ik denk echter zeker dat het werken met BN'ers de mogelijkheden tot sjoemelen vergroot. Sommige mensen vinden dat niet erg en blijven kijken, anderen haken af omdat ze het gevoel hebben naar een toneelstukje te kijken i.p.v. een spannend spel.

Bij de Amerikaanse series met onbekenden zie je aan het einde altijd zo'n disclaimer in beeld, waarin staat dat de beelden van de opdrachten zijn geëdit 'for time', maar dat er niet is gerotzooid met (de uitkomst van) de opdrachten. Daar zouden de makers ook veel sneller aan de schandpaal worden genageld als zoiets uit zou komen, dus ze kijken wel uit dat ze dat in ieder geval niet doen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2009, 11:09:15 door Jayne »

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 4-03-2009, 11:08:13 »
Ik heb de post waar je het over hebt niet gelezen (kan het zo gauw niet vinden), dus daar kan ik niet op reageren.

Je kunt het hier lezen: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-julien

En ik ben het nog steeds roerend met je eens. :)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #137 Gepost op: 4-03-2009, 11:11:08 »
Volgens mij wordt er nu ook niet gerotzooid met de uitkomsten van opdrachten. De opdrachten zijn wel niet chronologisch gemonteerd (maar dat is op zich prima) en de biechten worden uiteraard selectief gebruikt. Als een kandidaat twijfelt tussen verschillende kandidaten, kunnen ze hier wel een kandidaatje uit wegmonteren, zodat het lijkt of hij op één persoon zit, dat is ook zo erg niet.
The British are not impressed.

Offline ik-ben-de-mol

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 4-03-2009, 18:06:42 »
Volgend jaar??

Nieuw Zeeland, zijn ze daar al eens geweest? Of anders Afrika.

Kandidaten:
- Freek Bartels (off course)
- Tim Murck
- Johnny de mol (lijkt me lachen)
- Epke zonderland :)
- Sarah van de lama's :p
- Marianne Vos
- Nance (leuk, dat haar  :-\\)

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #139 Gepost op: 4-03-2009, 18:11:29 »
Volgend jaar??

Nieuw Zeeland, zijn ze daar al eens geweest? Of anders Afrika.

Kandidaten:
- Freek Bartels (off course)
- Tim Murck
- Johnny de mol (lijkt me lachen)
- Epke zonderland :)
- Sarah van de lama's :p
- Marianne Vos
- Nance (leuk, dat haar  :-\\)

Van die eerste twee heb ik werkelijk nog nooit gehoord, wie zijn dat precies?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'