Jep vind het dit jaar ook verschrikkelijk moeilijk! Me complimenten voor de makers, want een mol die al na aflevering 1 al bekend is.. Is natuurlijk ook niks meer aan.
Ikzelf zit ENORM te twijfelen tussen Rick en Jon. Echt ze doen allebei even veel fout..
Topito --> Allebei
Kleurentheorie --> Kleuren lijken enorm op elkaar..
Het enige wat ik denk is dat we van Jon hebben gezien hoe hij bij de SMS zat. Waardoor je al meer weet van hem.. Van Rick zagen we niet wat zijn antwoord was..
Ik heb hetzelde probleem als jullie... ik vindt het dit jaar ook lastig. Vorig jaar had ik het dan ook wel fout, maar dat was vooral omdat ik hard leers was, Dennis was toch wel duidelijk een mol. Dit jaar zit ik echt vast tussen Rick en Jon (en Anniek). Eigenlijk hoop ik nog altijd dat Sebas terug komt, dan switch ik ook direct weer op hem. Ik vindt het dit jaar ook inderdaad heel erg leuk (ondanks dat ik binnen 8 dagen twee mollen kwijt ben geraakt).
Ik heb bij Rick het sterkst het gevoel dat het de mol is, vanwege acties en uitspraken. Maar ik heb gister een overzichtje gemaakt waarbij ik induvidueel per opdracht bekijk hoe verdacht ik kandidaten vindt en daarbij steekt Jon met flag en wimpel boven de anderen uit. En Rick stond gelijk met Anniek.
Is hier iemand die mij, op basis van quotes e.d. kan overtuigen dat Jon inderdaad de mol is? (Dus geen hints en hoeveel geld verdient is, want dat weet ik wel.)