Conclusie: Erg flauw dat we de derde vraag van Viviënne niet te zien kregen.
Joh
Daar waren Dae & ik al op uit gekomen gisteren in de chat. Afgaande op Jon zijn voice over is die 3de vraag van Viviënne dus de crux, oftewel daar zit informatie in waar wij als kijker meer mee kunnen. Maar het montage team heeft besloten die eruit te houden. Wellicht omdat het voor ons dan al meteen duidelijk is wie de mol is.
Is Ben Hurr soms een of andere film die iedereen kent ofzo?
Het zegt mij helemaal niks namelijk.
De leukste opdracht vond ik in die oude vesting waar je dus al die projecties van Angela, Karel & PJ zag gecombineerd met de intake gesprekken van de kandidaten. Lijkt me echt schitterend om als kandiddaat daar rond te lopen. Verder ben ik benieuwd wat nu die polaroids van doen hadden met die opdracht, anders dan de weg wijzen. En waarom je op een gegeven moment langs 2 ruimtes kwam met daarin alle Nederlandse mollen. Enne, over dat vraagteken. Ik had allang en breed dat ding opgepakt en omgekeerd teruggezet. Al was het maar om te kijken of achter dat vraagteken de mol afgebeeld stond op canvas van 2009. Maar nee, wat doet Sebastiaan. Die neemt Milouska op canvas mee en stopt die voor dat vraagteken in de hoop dat er een Indiana Jones achtig geluidje komt en hij geld verdiend ofzo
Verder lijkt het mij niet anders kunnen dan dat wij uit "ontmoet de mol" opdracht de mol moeten kunnen ontrafelen. Ga maar na, bij de mol ontmoeting met Milouska als mol lukte dat, bij de ontmoeting met Inge als mol lukte dat ("Enig speurwerk opent deuren") en bij de ontmoeting met Dennis als mol lukte dat ("Is ego de mol?"). Dus 't lijkt mij sterk als wij uit deze opdracht niet een soortgelijk iets moeten kunnen halen.