Het was in elk geval in de chat al genoemd: PJH zegt bij de introductie van aflevering zes: "...elke kandidaat krijgt vandaag een uitgelezen kans om zijn positie ten opzichte van de ander te versterken een gesprek onder vier ogen met zijn mol."
Stel dat: PJH dit expres zo moest zeggen van de programmamakers.
Stel dat: Dit stukje pas is opgeneomen ná opdracht 1. (EDIT> Na test vna afl.5 is al goed genoeg.)
Stel dat: Je een hint kan halen uit het combineren van de opmerking met opdracht 1.
De verdachten van de kandidaten zijn heel mooi verdeelt. De twee oudste mannen (en kamergenoten) hebben Anniek als verdachte. De twee jongere mannen (ook kamergenoten) hebben Rick als mol. De twee dames (ook kamergenoten) hebben Jon als mol.
Wie hebben onder vier ogen een gesprek gehad met zijn mol... niet Anniek en Viviënne dan zou het 'haar mol', toch? Dan zou Jon niet de mol zijn.
Wat me ook opviel was de houding van de projectie van PJH in vergelijking met het intro filmpje van Jon. Eenmaal naast elkaar gezet valt het wel mee, maar ik heb toch het plaatje bijgevoegd.
Daarnaast zit er op het kozijn van de spiegel een vlek waarin je met wat gespiegel het woord 'mol' zou kunnen halen. Waarschijnlijk gewoon een vlek, maar wel alleen in beeld bij Rick.
Niet dat dit mij help bij het vinden van een nieuwe mol... Sebas moet gewoon terug komen, dan snap ik dit spelletje weer.