Tja ik denk dat de widmcrew ontzettend afhankelijk is geworden van de Avro....
Maar ik ben dus falikant tegen het idee om op donderdag de "fandag" te organiseren...voor mij zou dat betekenen dat ik mijn klasje in de steek moet laten om eerder weg te kunnen, ik maar moet hopen dat ik 's avonds laat weer thuis kan komen met het openbaar vervoer...ik de weg kwijt raak in het grote gebouw en de vele mensen die er wellicht zullen komen, opvang verzorgen voor de kids....en ga zo maar door
Daar bij genomen vond ik de opzet van voorgaande jaren altijd prima zoals het was...lekker knus, je kon weliswaar over de hoofden lopen, maar alles was altijd prima te doen....je kon ongestoord met iedereen kletsen met degenen met wie je wilde kletsen.
Ik denk dat de gezelligheid door de grote mensenmassa er ontzettend op achteruit zal gaan....en ik vraag me af waarom de Avro na zoveel jaar ineens een vinger in de pap wil hebben...ruiken ze mss het "grote geld"?? Of gaat het hun om de media aandacht die er wellicht door zal ontstaan?
Nee voor mij geen fandag op donderdag...ik wil veel liever de deur openen bij de observant