pffff... Kijk donderdag klinkt heeeeel leuk. Dat je met zijn alle de aflevering gaat kijken etc. Maar wat denken ze wel niet!... Ik ben om 10 over half 4 uur. hilversum haal ik dus nooooooooooooooiiiitt op tijd voor het begin. Dan zijn er 500 miljoen mensen die allemaal met de kandidaten op de foto willen en weet ik veel wat. en dan verwachten ze dat ik om 11 uur nog ff met de trein terug ga naar Houten en dan de volgende ochtend om half 7 op sta....
ze zijn niet goed wijs!!!
en nou ff zeuren over zondag:
zondag heeft mijn voorkeur, het is alleen jammer dat het in hilversum is. voor veel mensen word dit een beetje onbereikbaar. (voor mij is het geen probleem). en er zullen 1000 miljoen mensen komen omdat het op een zondag is en iedereen vrij is en er veeeeel meer ruimte is. en al deze mensen willen natuurlijk ook leuk op de foto met de kandidaten.
conclusie:
die zondag in dat ene gebouw, prima. Maar dan moeten er wel een paar regels komen. Niet meer dan 200 mensen (vind ik al te veel maar ter compromie). kandidaten rond laten lopen. en! de widmcrew moet de touwtjes in handen hebben.
ik heb al helemaal geen zin meer in de fandag